RemyNG Skrevet September 23, 2015 Forfatter Share Skrevet September 23, 2015 Da fikk jeg iorden varmesetet det tok noen timer men fant feilen tilslutt som selvfølgelig kun var en kontakt i selve setet på bilen. Må få byttet konsollen med en uten el solgardin bak siden touring ikke ble levert med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 hvordan og hvordan var det og koble opp orgianel sete varmere? skulle ha gjort dette i min også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Idag ble memory funksjonen koblet til, på bilen. Måte få tak i ledningsnett fra en bil med memory. Selvfølgelig var det forskjellige kontakthoder på den bilen jeg fikk tak i elnett og min. Så da ble det følge kontakten til memorymodulen til ende og flytte det. Sånn. Så var det og kode shiten så dette fungerer. Sånn da var man ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 hvordan og hvordan var det og koble opp orgianel sete varmere? skulle ha gjort dette i min også! Var ikke så store jobben med og koble dette til. Du må få tak i knappen til senterkonsollen, føre 2 av ledningene som går fra setet til senter konsollen. Også legge opp pluss fra hovedsikringsboksen under passasjer setet opp til sikringsboksen i hanske rommet. Og derfra til senter konsollen. Og koble dett til. Anbefaler at du tar deg en tur til bil opphugger å få tak i mest mulig kontakter som du kan gjenbruk. Tok med en bærepose med kontakter fra en vrak bil hos en kamerat . Hvis du ikke helt får det til har jeg en liten koblingskjema liggende. Greit å få til setevarmere når jeg skal flytte tilbake til Østfold Her på vestlandet har det ikke vært store behovet for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 haha flytter du tilbake til østfold så kommer jeg heller og leverer bilen til deg xD jeg kan ikke fordra elektriske ting hvertfall ikke å pelle på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 haha flytter du tilbake til østfold så kommer jeg heller og leverer bilen til deg xD jeg kan ikke fordra elektriske ting hvertfall ikke å pelle på de Hehe ja flytter vel i desember hvis alt går etter planen. Jada bare lever fra deg bilen du så skal jeg nok få det installert synd det ikke blir en utfordring lenger nå som jeg har gjort det haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 haha nei men da er det vel kjapt gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Hehe brukte en dag sånn ca for å få til alt fra helt manuelle seter til elektriske seter med varme. Bare gjøre alt av kabler og kontakter klart så går det det fort. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 Småe oppgradering er gjort med bilen nå i de siste, har fått byttet ut speilet med auto blend speil skal også montere regnsensor når det kommer Eller så har jeg byttet listene med noe annet for å se om det kledde bilen. Og montert litt mer lys i dørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 Har du alcantara-lister? Satt tidligere og tenkte om det hadde vært kult på min egen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 Er vel mer eller mindre Alcantara look alcantara koster fort 159,- for meteren og litt kjipt og slenge det på hvis det ikke så bra ut . Når jeg hadde det liggende som kona mi bruker Men ble veldig overasket over hvor fint det egentlig ble, sikkert mye med at jeg var lei karbon looken Og svarte lister er jo så vanlig nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 Helthetsbilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 prøve med disse bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 Se der, ja! Blir å vurdere sånne når jeg får meg svart taktrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 Ja det hjelper med svarttrekk Min er er trekt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå