erikv88 Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Hei Var å hentet meg en e90 320d for en uke siden, tenkte å lage en liten trå for denne bilen også. Bilen har sport seter i svart skin. Planer i første omgang: -Sette på m3 styling (trolig m-tech) -Nye lykter , lignende LCI med ringer -Felger Så får jeg se hva som kommer etter det Kommer med flere bilder etter vært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikv88 Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Da var felgene på plass Beklager litt dårlig bilde, skal med annet en tlf neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Fine felger heldiggris som har fått på sommerdekk. Det kan jeg se langt etter Dette møtte meg i gården når jeg var ferdig på jobb idag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikv88 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Tusen takk! Hahaha, uff! Men du får tenkte at den som vente på noe godt , venter ikke for jeves;) Her er noen flere bilder : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Nydelig bil det der liker planene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikv88 Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 Har helt glemt denne tråden, men har fått på m3 fanger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikv88 Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 Fikk satt på en list igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikv88 Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Nye planer. m-lister i dørene -idrive controller (CIC) (med egen laget software) -coilovers -Nye lykter har litt lyst å bytte ut bakfanger og få på ny eksos også ( 335d? ) Om noen er interessert i felgene som står på over, si ifra på pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikv88 Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 (endret) Nye planer. m-lister i dørene -idrive controller (CIC) (med egen laget software) -coilovers -Nye lykter har litt lyst å bytte ut bakfanger og få på ny eksos også ( 335d? ) Om noen er interessert i felgene som står på over, si ifra på pm! Da var lyktene på Endret Mars 9, 2015 av erikv88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikv88 Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Ny grill kom i posten igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Fin bil! Modifikasjonene går i riktig retning også Eneste jeg ikke likte var den spoileren på bakluka, men smaken er som baken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikv88 Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 (endret) Takk Vil komme seg når m-tech bakfanger kommer på ! Så hyl ut om noen har en m-tech bakfanker til salg ! Planer å bytte ut felgene over! De er til salg om noen er interessert . Noen som vet hvor bredt jeg kan gå bak med 5serie innpress og adaptere (kan godt valse litt) 9.5"- 10.5" ? Endret Mars 22, 2015 av erikv88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikv88 Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 Da har meg og en kompis av meg vært en liten tur ned fra Bergen til Stavanger å hentet meg nye bakpotter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikv88 Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 Da begynner det å komme seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Varrstoen es1? meget pen bil minte meg veldig om denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå