awt Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Takk for gode svar.Forresten, det er enkelte biler jeg ser på hvor navi ikke står på "hjemskjerm", og det er derfor vanskelig for meg (som ikke kjenner til forskjellene mellom CCC og CIC utseendemessig) å skille CCC fra CIC: Er linken nedenfor et bilde av CCC eller CIC? Knappen/kontrollhjulet er av den nye (CIC) typen.. Link1: http://screencast.com/t/oy9DqdkFRBz EDIT: Og dersom jeg støter på flere navigasjonskjermbilder, hvordan kan jeg skille dem? * jeg vet at hjemskjermen er forskjellig * var CCC "tvunget" 2/3 delt? Kun CIC (som i dette tilfellet) som kan kjøres i full modus? * knappevalg i skjermbildet? * Dersom jeg importerer bil fra Tyskland, får jeg kartverk over Norge også? Hvis ikke, hvordan fikser jeg dette? Takk for svar! Dette er CIC. CCC ser litt "eldre" ut, og har radioinformasjon og slikt i en linje på bunn (link). Jeg har aldri brukt CCC, så jeg har ikke så mye kjennskap til det. Menyene er endel hakk mer moderne i CIC, så du ser mest sannsynlig forskjell. Det er heller ikke så veldig mange biler som ble produsert med ny kontroll og gammelt system. Vil tro CCC også kunne kjøres i fullskjermmodus, men som sagt så har jeg aldri brukt det. Personlig kjører jeg alltid med "splittskjerm", og har kjørecomputeren til høyre i bildet. Bilene leveres normalt med kart over hele Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Hvordan er det med språk å slikt da? Regner med man kan endre til engelsk selv (?), men hvordan er det om man ønsker installere norsk språk? Ligger dette språket også i menyen som et valg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Norsk språk har man aldri fått til BMW. Jeg vet noen av de nyeste modellene har svensk, men er usikker på om man fikk dette på e9x. Ellers er det bare til å velge. Om bilen har stemmestyring og CCC må den inn til BMW for å endre denne til engelsk (om den er på tysk fra før). Om den har CIC kan man endre dette også selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Det er noen poster siden, men 676 er hifi bussines og 677 er hifi professional... Så det ikke blir kål i salaten Og ikke alle med 677 har sølv ringer. Dette var vel først forbeholdt Individual anlegget, ihvertfall titan gitter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Silverboy: Var ikke 676 og 677 koder for lydsystemet, uavhengig av navigasjonspakka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Stemmer. Var bare en kommentar til at folk skrev 676 hifi proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Aha. Sorry, leste at du skrev om navi :s min feil =) Tak for oppklaringen! BTW: Sår når det i annonsen står HiFi lyd, er dette 676? Og 676 har lyd i speilhuset innvendig der, i hjørnet?) Andre måter å skille lydanleggene fra hverandre på bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Speildekselet er beste indikasjon på at det er OK lyd ja. (676 eller høyere) Folk skriver så mye rart i annonser så det er ihvertfall ikke til å stole på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Hifi proff har høyttalere i taket i bagasjerommet for e91 og i hattehyllen i e90/2, den har også eq i menyen for lydinstillingene. Ellers tror jeg det er svært vanskelig å skille 676 fra 677 bare ved å se på bilder. Det er forresten bare individualanlegget som har sølvringer. Ville ikke tatt det som en krise om det bare er 676-anlegget på bilen du ser på. Om det er dette anlegget er det veldig greit å oppgradere selv til noe som er bedre enn 677. Se litt om min bil, jeg har gjort jobben, og gått i noen feller på veien som du kan unngå og spare en del penger i forhold til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2013 Enda et utstyrsspm. Jeg er i ferd med å importere e92 (som jeg muligens har sagt før), og lurer nå igjen på dette med lydanlegget. Når bilen kommer med multimedia (internettilgang, voice comand), betyr dette at lyden også er oppgradert? Det står nemlig ikke "hifi" i annonsen, kun CD-spiller.. Jeg har forstått det slik at man i alle fall må ha "steg 1" som vel er 676, og som ofte kalles HiFi i annonser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Lydsystemene har ingenting med resten av utstyret å gjøre (om en ser bortifra at de somregel krever minimum radio professional-spilleren), så selv om den har det du nevner er det ikke gitt at den har utvidet anlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2013 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå