MagnusHN Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Er du klar for Norges første stance treff? Det er nemlig vi! Vi i Nordic Stance, vil med dette invitere dere til vårt første treff "Stance At The Border" på Fredriksten festning i Halden, lørdag 15. juni. Treffet starter: (11.00 innsjekk) 12.00 – 16.00 Fest: Nærmere informasjon kommer Det vil bli premiering av biler, muligheter for å kjøpe mat og drikke, stickers +++, Innsjekk pr bil: 100,- NOK CASH ONLY For de som kommer langveis fra, anbefaler vi å booke hotell/camping i god tid slik at man er sikret overnatting denne helgen. Vell møtt! Vår Facebook side http://www.facebook.com/NordicStance?fref=ts Sjekk også ut Facebook arrangementet og svar om du skal delta http://www.facebook.com/events/142698992569331/?fref=ts Forumet vårt, sammen med våre Svenske venner i OijOij http://www.oijoij-society.com/viewforum.php?f=161&sid=16e1eed41060e5e18e68e34c36033bae Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Liker veldig mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Ålreit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Ooohyes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Kult! satse på å få med seg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Dette blir nok tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Yeah dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Er bare å dele og spre arrangementet til alle dere kjenner. Håper på bra oppmøte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Dette blir bra. Håper vi klarer å nå frem til de som ikke er så aktive på forum også, eller internett generelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Høres bra ut Blir sikkert ei samling med masse gromme biler vil jeg tro Er det lov for folk som har dekk på felga sine å komme også (ja, ironi så ikke slakt meg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Det er et krav at dekksiden må være 45 grader! Yeah right.. Neeeh. Kom med det du har! Ha bare i bakhodet at fokuset, ikke overraskende, vinkles mot typiske "stanca" biler Premiering deretter. Det viktigste er uansett at det blir et hyggelig treff med mye fint å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 He, he, ja jeg har uansett ikke noen showstoppere av noen biler så kommer for å være sosial å se på fine biler. Bare fint at alle får komme inn så slipper bilen å stå igjenn utenfor i "kulda" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Snart så jeg må skrive ned alle treffene jeg skal på i sommer, begynner jo å bli noen nå Jeg kommer iallefall (jeg har sånn "stænsa" bil altså) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 He, he, ja jeg har uansett ikke noen showstoppere av noen biler så kommer for å være sosial å se på fine biler. Bare fint at alle får komme inn så slipper bilen å stå igjenn utenfor i "kulda" Riktig innstilling det! Ja, så sære er vi ikke. Stilen på bilene er jo litt sær, men det betyr ikke at eierne er sære Snart så jeg må skrive ned alle treffene jeg skal på i sommer, begynner jo å bli noen nå Jeg kommer iallefall (jeg har sånn "stænsa" bil altså) Funny thing. Jeg tenkte akkurat på det samme i går. Det går nesten kast i kast hver helg:p Bilen din vil gli meeeget fint inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Bump!! Er folkene klare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå