Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som vet hvilken lyspærer som sitter i tåkelysene til F30/F31 M-Sport?

Kan ikke finne noe guide på dette..

H8

H8?

Helt konge, da kan jeg bestille noen Hoen-pærer til bilen kommer om en uke 2, er ikke så stilig med pissegult mot xenon/led.

Takk for hjelpen :)

• 4 months later...
  • 6 months later...
Skrevet

Feilkoder med Canbus på F30 ? Er det noe nytt på di kontra E90/E91 ? Hadde E91 med ettermontert oppgraderings pakke selv. Jeg hadde D1S pærer i 100W med canbus. Var et vanvittig bra lys! Og uten feilkoder. Men var plaget med at tåkelysene blinket når jeg starta bilen. Med Canbus vellogmerke. Men virket fordeom :)

Skrevet

Er sagt at nåværende canbus system ikkje funker på f30/f31.. derfor gjekk eg for noen andre pærer.. men kanskje noen kan avkrefte dette?

Sent from my HTC One using Tapatalk

• 2 weeks later...
Skrevet

LED pærer som H3, HB4, H1 H4, H8 osv. er ikke canbus frie!  (ennå) Motstand eller pæøresjekk må deaktiveres.

Digitalt xenonkit er derimot canbus sikkert. Men litt 2007 med xenon i for eks. grøft. 

Skrevet

LED pærer som H3, HB4, H1 H4, H8 osv. er ikke canbus frie! (ennå) Motstand eller pæøresjekk må deaktiveres.

Digitalt xenonkit er derimot canbus sikkert. Men litt 2007 med xenon i for eks. grøft.

Den nye 4-serien leveres med LED dersom man velger Adaptive LED-lyktene. Er ikke disse tåkelysene med canbus?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Hmm. Har Led i parklysene på F30. Da jeg ikke har Angel Eyes. Har slike:http://www.ebay.com/itm/6000K-White-Error-Free-BA9s-H6W-LED-Bulbs-For-BMW-F30-3-Series-Parking-Lights-/380622240953?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item589eda7cb9&vxp=mtr

Er ikke feilmeldinger me di :) Har bestilt 60w Led i H7 til mine nærlys på F30´en med disse: http://www.ebay.com/itm/2X-H7-JDM-LOAD-RESISTORS-ERROR-FREE-CANBUS-DECODERS-FOR-LED-LOW-BEAM-LIGHT-BULBS-/171291352744?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27e1c29ea8&vxp=mtr

Skal funke i følge F30post forumet :) Eneste som er med Bmw er at led lysene blinker med oppstart, fordi den driver med pæresjekk i 10 sek+. Og da blinker alle lysene som har ledpære. Men er kun rett etter man har startet bilen. Har opplevd det på min E91 jeg hadde før og nå min F30.

Skrevet

Den nye 4-serien leveres med LED dersom man velger Adaptive LED-lyktene. Er ikke disse tåkelysene med canbus?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Originalt så klart ja.

Men ettermontering av LED pærer i en halogen konstruert lykt var mitt poeng :)

Skrevet

Hmm. Har Led i parklysene på F30. Da jeg ikke har Angel Eyes. Har slike:http://www.ebay.com/itm/6000K-White-Error-Free-BA9s-H6W-LED-Bulbs-For-BMW-F30-3-Series-Parking-Lights-/380622240953?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item589eda7cb9&vxp=mtr

Er ikke feilmeldinger me di :) Har bestilt 60w Led i H7 til mine nærlys på F30´en med disse: http://www.ebay.com/itm/2X-H7-JDM-LOAD-RESISTORS-ERROR-FREE-CANBUS-DECODERS-FOR-LED-LOW-BEAM-LIGHT-BULBS-/171291352744?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27e1c29ea8&vxp=mtr

Skal funke i følge F30post forumet :) Eneste som er med Bmw er at led lysene blinker med oppstart, fordi den driver med pæresjekk i 10 sek+. Og da blinker alle lysene som har ledpære. Men er kun rett etter man har startet bilen. Har opplevd det på min E91 jeg hadde før og nå min F30.

Ja de der har jo motstand, den klumpen.

Da gir de ikke feilmelding, men blinker ved oppstart som du sier. Cold check.

Skrevet

Originalt så klart ja.

Men ettermontering av LED pærer i en halogen konstruert lykt var mitt poeng :)

Åja! Da skjønner jeg :) Tror du det er vanskelig å bytte ut tåkelysene? Hele lykten altså! Vurderer det skjønner du...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...