Gå til innhold

E46 325Ci M-SPORT - SOLGT!

koll
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Derosm du skal hellakere er det sikkert ikke så farlig :)

Kunne godt tenkte meg hellakering selv. Ikke fordi det trengs, men for å få en annen farge. Men fargebytte blir ofte dyrt :P

Videre kan jeg si at det blir innkjøp av coilovers, og ny eksos asap. Csl luke ventes fortsatt, og org. M3 speil står på listen. Senest til neste år blir det ess :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skal ikke selge alikevel? :)

Liker det. Det er så mange med spenstige coupeer her inne som selger de så kjapt, så før jeg kjøpte min, begynte jeg å lure på om de virkelig var så dritt å kjøre. Haha.

Jeg har lyst å ha min så lenge det er mulig, og da driter jeg i verditap og hva jeg får igjen for den. Den er min/vår og kun for oss. Vil ha den strøken utvendig som innvendig, og kompressor senker kanskje verdien, men det driter vi i :) Den har litt futt, men den er også tung, så må ha litt pustehjelp for det lille ekstra. Hallo! Jeg har jo sub. Heller kompressor enn ekstrem letting. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skal ikke selge alikevel? :)

Liker det. Det er så mange med spenstige coupeer her inne som selger de så kjapt, så før jeg kjøpte min, begynte jeg å lure på om de virkelig var så dritt å kjøre. Haha.

Jeg har lyst å ha min så lenge det er mulig, og da driter jeg i verditap og hva jeg får igjen for den. Den er min/vår og kun for oss. Vil ha den strøken utvendig som innvendig, og kompressor senker kanskje verdien, men det driter vi i :) Den har litt futt, men den er også tung, så må ha litt pustehjelp for det lille ekstra. Hallo! Jeg har jo sub. Heller kompressor enn ekstrem letting. Haha.

Har en kjøper på den som er klar. Men er fryktelig i tvil. Vil alltid ha noe nytt :P Men heller mer på å beholde :)

Hehe letting er for dumt. Da et det bedre med hjelp :)

faen, nå fikk jeg lyst på cab her jeg sitter.. e46 cab er fantastisk pene biler!

Enig med deg! Er noen utrolig stilrene og tidløse biler. Og gode ikke minst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg går i innkjøp av coilovers og Eisenmann ved neste lønning :)

Noen med litt peiling på justerbart? Har selv aldri eid, eller prøvd en bil med coilovers, og har dermed ingen erfaring med det.

Hovedgrunnen til at jeg ønsker dette er for å kunne få bilen litt stivere, da den av og til subber til tross for valsing. Det må derfor være stivere enn org. m-sport uten at bilen blir helt ubrukelig stiv.

Et annet pluss er jo at jeg får den ned litt fremme :)

Er ikke særlig gira på sett til 10 000+++, helst litt rimeligere. Får man bra sett, evt. hvilke til den prisen? :)

Edit: Ser Vmaxx XXtreme er kåret til beste produkt flere år på rad ifølge P&R. Regner med at dette er respektabelt da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FUCK! Jeg er søren meg ikke god. I går var planen coilovers, presse og eksos. I dag er den solgt. Nye eier dro avgåre for 5 min siden, og jeg holder alt på og kaste opp av anger. Jeg er ekstremt streng med ordet strøken, men denne bilen tør jeg påstå er 100% strøken. Det begynner å bli langt mellom disse bilene nå.

En ting er sikkert! Det blir ikke den siste E46en i mitt eie. Nå skal jeg en liten tur innom 911 gjengen, så slår jeg sterkt tilbake med E46 M3 neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...