Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tåpelige regler ja, men jeg har allerede satt på mine, også Pigdekk.

Jeg skrifter senest 1 okt. samme om jeg har pigg eller ikke da det ikke var en fin første frost dag i fjor i starten av oktober.

10 km/t rundt en sving -> 180 grader rundt og sklidde sidelengs ned en liten bakke og stoppet 10 cm fra autovernet ... feil vei :P Spennende greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Det er leit. Hehe. Vil gjerne slippe sånt.

Jeg har ikke fått mine enda da. Skulle ta 4-5 dager, men de ble bestilt på torsdag og er ikke sendt enda.

Så er det bare å få de lagt på felgene. Vet ikke om jeg skal putte de på eller se det an litt. I verste fall må bilen stå parkert noen timer mens jeg er på skole, Evt på skolen mens jeg henter dekkene med en annen bil. Haha. Håper nå jeg slipper det.

Blir en ekkel måned. Kjedelig å ta seg god tid, gå utenfor og så finne ut man må ta bussen.

Jeg tenkte å gjøre noe annerledes med M6 felgene. Har ikke snakket om hva enda, men har tenkt på 2-tone.

Da alpinhvit 3 på front av eikene, og schwarz II på siden av eikene og resten. Ingen av de er metallic. Og så klarlakk over alt.

Vad tycks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens kjedeligste oppdatering, men har hvert fall kjøpt klistremerker til vinterfelgene som skal fikses opp.

 

190905328438_1.jpg

 

Siterer meg selv på planene for felger:

 

"Jeg tenkte å gjøre noe annerledes med M6 felgene. Har ikke snakket om hva enda, men har tenkt på 2-tone.
Da alpinhvit 3 på front av eikene, og schwarz II på siden av eikene og resten. Ingen av de er metallic. Og så klarlakk over alt.

Vad tycks?"

 

 

 

 

 

Hvis noen av dere ikke vet hvordan M6 felgene ser ut, er det sånne:

 

SDC11884.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir hvitt på front av eikene og rundt felgenblem, så blir det sort på de nedsenkningene rundt bolthull, på siden av eikene, samt innsiden og bakside av felg.

Mine er ikke helpolerte nei! De har hatt et lag klarlakk som er 90% flasset av. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Det ender på rett under 30k for skruekompressor fra ESS (brukt 5mnd av en på forumet)

Men på nettsiden deres må du huske å plusse på frakt og regne ut moms, så det koster sitt. Hehe.
Selv om du kjøper brukt, så må du jo gjerne ha ny reim, men uansett kan du ikke bruke samme software som den du kjøpte pressen av, for de OBD-dingsene du legger over software med, er låst til VIN på bilen pressen ble kjøpt til.

Ny OBD-dings og software skal de ha 5500,- for.

 

Så blir det noen lapper i ting du bør bytte ved montering av slikt.

Jeg tok f.eks. toppdekselpakningen, overhalt vanos, tennplugger, alt av olje og filtre, samt bensinfilteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...