Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Han likte den veldig godt, både utseendet og hvordan den kjørte, men han skulle tenke litt og hintet til at jeg skulle fikse rust og få det lakkert :P Tror han var rundt 19-20, og prisene for lakk osv skremte ham litt. Så det spørs om han har råd til å eie og drifte denne. Får se om jeg hører noe mer fra ham. Vanskelig å si. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er visning nr. 2 overstått. Fyren sa at han falt pladask og måtte ha den, men damen var litt usikker (trenger jo ikke så stor motor i Norge) :P

Jeg sa de kunne få noen dager til å tenke på saken, og så skulle jeg holde den av til avgjørelsen var tatt. De får den da evt. i slutten av september, når den er ferdig til lakk og rustfiks. 

 

Edit: Ble ikke handel, da damen hans satte foten ned :P (4. September)

Per 06. september er det en ny som sier han er interessert i å kjøpe. Får se om det blir noe seriøst denne gangen :)

Den skal uansett på lakkverksted over helgen, så kan ikke leveres før etter da. Så får jeg jo kjørt den litt lenger selv :)

 

Edit 2: Får vel avslutte tråden som den begynner, med bilder! Muligens de siste bilene dere får se av bilen! Fra meg, hvert fall :P En stor takk til de faste følgerne og til dere som tilfeldigvis tittet innom, og sist, men ikke minst, takk til bilen!  :) Håper det ikke har vært alt for kjedelig :P Blir nok tråd på kommende E39en også, men blir nok ikke samme kaliber som den her. Hehe. 

 

6_zpsdlhhkhsw.jpg

 

11_zpsy4kknsoe.jpg

 

2_zpsyyhyvtnl.jpg

 

8_zpslitnvkwj.jpg

 

12_zpskwcp7a0a.jpg

 

10_zpsqbqhm2s8.jpg

 

5_zps0wm313j5.jpg

 

4_zps5syt3b2j.jpg

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for det! Har aldri testet, men de andre som har samme kombinasjon, mener at den er pittelitt raskere enn M3, hvert fall til du kommer opp i svimlende hastigheter. 

Hjelper vel også på med 160kg mindre vekt, en del mer nm og full boost på 2100rpm. Får veldig bredt og kraftig register :) Men som sagt, har null egen erfaring. Den er i hvert fall ingen sinke. Hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den er ikke klar før 25. september (lakkverksted)

Har mest sannsynlig en kjøper, men vet jo aldri :P 

 

Og tenkte å handle E39, ja! Har funnet en jeg har lyst på, som blir holdt av, men vet jo aldri, der heller! Haha. 

 

Du, da? Fått solgt 3-serien og fikset 5-serien? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja stemmer det! :D synd du skal selge bilen men! :P

 

ja var jo det da! oO

haha neida, 330´n har blitt bruksis, endelig er style 63 felgene på tur, så tenkte og hive på disse og no TA coilovers samt fikse de små feilene på bilen og prøve på nytt :P

usikker på om jeg skal i det hele tatt fikse 530´n med det første hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...