Thundercoil Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2013 Noen som ser hva dette er? En superduper takk til Julian<3 for handelen. Var så grei at jeg fikk betale i 3-4 avdrag over 3 måneder. Var litt trangt med penger til de andre slitedelene jeg trengte, så fikk i tillegg bakdemperne hans gratis, siden mine er blåst. Fikk også tilbud om demperne foran, men de jeg hadde var grei en stund til, så takket nei. DET kaller jeg service Tzunami og Julianv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Bra du er fornøyd Takk det samme, jeg har aldri hatt en bedre kjøper iallefall. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 (endret) De inne på benneren glodde mye på oss. De trodde sikkert vi dealet fra bagasjerom til bagasjerom. Haha. Var jo forsåvidt det vi gjorde, bare bildeler og ikke narko. I dag kom det en liten pakkenellik på døren. Veldig bra innpakket med kantbeskyttere og hele pakken Edit: Disse ble solgt til MarcusJansen før de kom ut av esken, så kjøpte jeg Varrstöen ES6 Endret August 23, 2017 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 (endret) Da var man ferdig med LED konvertering i interiør (inklusive handskerom og bagasjerom) Det er 2 pærer som er av i interiøret på bildene (2 kartlampene foran) Beklager dårlig oppløsning. Tatt med mobil og uten blitz, i mørket. Og så regnet det, så fikk et vått håndavtrykk på armstøtten Endret August 23, 2017 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Ser veldig ny og pen ut med led Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Takker. Synd bildene ikke viser det bedre Men det ble nice irl. Og så ødelegger manglende lister litt, men sånn er det når man må inn og ut med spiller for feilsøking. Hehe. Dynavin skal sendes til fabrikken, så får jeg ny. Defekte linjeutganger, så fikk ikke liv i subben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Dette ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Ultimate hadde vært speilrefleks på stativ med lang lukkertid, tatt gjennom bakruten i et mørkt lokale. Men det ble med mobil i regnvær. Haha. Må bare få zhp girkulen på plass, så er interiør ferdig shinet og modernisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Ser meget bra ut! Kanskje jeg må begynne på noe slikt jeg også med tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2013 Har også tråd på naboforumet, her Tack så mycket Bare til å prøve. Alle lykteglassene/pæreholderne er bare til å nappe ut med fingrene og dytte på plass igjen. Easy peasy Eneste er at de i taket bak, noen ganger ikke passer inni pærehullet (første kit jeg kjøpte), så da må man borre opp hullet eller dele "lykten" og ta pærene i fra fronten. Kostet vel $34 mener jeg, for 14 stk. SMD LED med kjøleribber og alt Alle er inkludert. Trodde jeg kjøpte til hele interiøret forrige gang, med det var visst bare "dome" foran og bak, samt kartlysene. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 får vel hive meg med her og på ny linken! Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 (endret) Eisenmann Race Sound montert, 2x76mm endestusser (ikke montert på bildene over:) Under monteringen av kompressor: Endret August 23, 2017 av Thundercoil hermanoo90 og Julianv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Begynner virkelig å ta form denne bilen nå Hvordan går kompressorbygget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 må si du har en avslappet stil under montering av kompressor! haha fått montert den ferdig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå