Freakshow Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 nye felger igjen ja? selge varstoen felgene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Leker med tanken. Tenkte først å bytte mellom et par sett, som jeg nevnte i tulletråden, men leker med tanken om å bare finne noen skikkelig gode felger, i litt mer aksepterte dimensjoner, så kan jeg heller ta av spacere når det er EU kontroll o.l. ES6ene kommer nok ikke for salg med det første. Det blir etter et evt. felgbytte og de bare står og samler støv. Angående mail til koed (om CSL luke) så fikk jeg et raskt og utfyllende svar. Det står fortsatt i ETKen deres at CSL krever VIN, men at det var 2 år siden de prøvde å bestille en, uten CSL VIN, og da gikk det ikke. Men de gikk med på å prøve på nytt, slik at jeg blir forsøkskanin. Flere som sier de har kjøpt av GS og Bavaria nå, uten CSL VIN, så jeg skal nok klare å skaffe en Tenkte å bestille om en uke eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 ja nei ser den! men du har jo bare 9,5 rundt hele så da blir det litt mere uinteresant! da er det bedre å ha det liggende, så har du litt å bytte mellom får håpe det ordner seg med bakluka hos koed! hvis ikke går det vel kanskje ann å høre med noen som har csl om du eventuelt får låne vin av de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Bare og bare. Hehe. Subber som bare juling, med valsing, dekkstrekk og m-sport høyde. Skal du ha 11", attpåtil på en touring som har enda mindre plass i hjulbuene, så må felgene ha enda mer strekk og, omtrent, stå i en 45 graders vinkel Det synes jeg er uinteressant, så derfor 9,5" rund baut. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 visst felgbudsjettet ligger på 15-20 uten dekk, kan du jo høre med claus hos felgen-garage? Betalte 25 for schnitzerene mine til M5'n, ikke langt unna budsjettet ditt som vil si at du sikkert kan få tak i et sett gromme hjul hos han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Ja, har vært inne på tanken, men hadde en bekjent som fikk pris på 30K for Futura, så da valgte jeg å styre unna. Men det virker som at det blir RS2 sesong i år, så kanskje Futura skal vurderes igjen. Hvis ikke, blir det nok Hartge eller noe VMR-lignende. Får bare lete og følge med Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Bare og bare. Hehe. Subber som bare juling, med valsing, dekkstrekk og m-sport høyde. Skal du ha 11", attpåtil på en touring som har enda mindre plass i hjulbuene, så må felgene ha enda mer strekk og, omtrent, stå i en 45 graders vinkel Det synes jeg er uinteressant, så derfor 9,5" rund baut. hehe hadde tenk å smette de på 530n derfor det var kjipt med 9.5 foran og bak har jo style 63 til 330 visst felgbudsjettet ligger på 15-20 uten dekk, kan du jo høre med claus hos felgen-garage? Betalte 25 for schnitzerene mine til M5'n, ikke langt unna budsjettet ditt som vil si at du sikkert kan få tak i et sett gromme hjul hos han 25k for 18" ac felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Ja, har vært inne på tanken, men hadde en bekjent som fikk pris på 30K for Futura, så da valgte jeg å styre unna. Men det virker som at det blir RS2 sesong i år, så kanskje Futura skal vurderes igjen. Hvis ikke, blir det nok Hartge eller noe VMR-lignende. Får bare lete og følge med haha ja alle skal rs2 i år xD men trur frode stikker langt av med prisen på feteste rs2 felgene i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 (endret) Aha, ja E39en. Da forstår jeg deg godt Jepp, Frode vinner! Men har fortsatt medlidenhet med ham. Hehe Endret April 1, 2015 av Thundercoil Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Medlidenhet? Tror jeg havna på rundt 20k når jeg spurte felgen-garage om Hartge 18" til E46 en gang i tiden. tror det var 9+10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 (endret) Jepp, stakkars Frodegutten Takker for tips, forresten! Har sendt forespørsel på VMR 703 i hyper black. Så ut som en mellomting mellom gun metal og matte black (av deres farger, bare glossy) Var noe sånt jeg kunne tenkt meg. Synes som oftest Hartge classic ser litt rare ut, men f.eks. han (her inne) som har den M3 Hartge CSLen i estoril blå, han har jo 20" hartge classic, som er 100 % gun metal. Synes det så barskt ut. Forbinder de mest med E60, da. Kanskje det karosseriet som kler dem best. Men nå er det VMR og Oz som leder løpet. Men antar lommeboken stemmer VMR. Må bare vente litt å se hva lysten stemmer på. Er som oftest den som bestemmer Edit: Disse jeg lurer på: Hva tror dere? Endret April 1, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Jeg mener VMR er litt "utgått", så fra min side er det no-go. Blir litt for kjedelig design og, minner for mye om CSL-felgene. Hva med noe skikkelig konkavt? Evt style95'ene til Stawky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 (endret) Er kanskje litt utgått, ja. Håpet jeg skulle slippe litt unna, om jeg gikk for noe annet en sølv Tror de hadde blitt veldig flott på bilen. Style 95 skal han få ha i fred. Hehe. Andre forslag? Ikke lett dette her. Edit: Hva med disse da, evt. i samme farge som de over? Endret April 1, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 (endret) Nei felgvalg til e46 er slettes ikke lett >.< Hvertfall hvis du skal ha noe alle andre har Sent from my iPhone using Tapatalk Endret April 1, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Nei ikke de heller. Føler halvparten med E9x kjører rundt på de Tror jeg så minst 10 forskjellige bare i Bergen i fjor med slike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå