Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser veldig bra ut :D

Blitt vanvittig bra denne bilen nå. Jeg må si at disse felgene var mange hakk penere enn de forrige :) Liker at du går vekk fra dekkstrekk og fokuserer mer på kjørbarhet.

Skrevet (endret)

Nydelige felger, og luka ble jeg veldig misunnelig på :P Mye kom den på? Men hvorfor ikke mer dekk? Har vell litt å gå på?  :)

Endret av JMossige
Skrevet

Goodyear og michelin er jo ganske brede, så det subbet faktisk mer enn med varrstoen :P Skulle liksom få 13-15mm mer plass. Hadde mest lyst på 265 men turte bare ikke før svensketuren. Måtte fjerne gummien i leppen og valse mer.

Har Varrstoen på lur, men har ikke tenkt å selge dem. Hvert fall med det første.

Ellers må jeg si takk, igjen! :)

Luken kostet rundt 7,8K, mener jeg. Etter rabatt hos Koed. Lakk var 3,6K

Skrevet

Goodyear og michelin er jo ganske brede, så det subbet faktisk mer enn med varrstoen :P Skulle liksom få 13-15mm mer plass. Hadde mest lyst på 265 men turte bare ikke før svensketuren. Måtte fjerne gummien i leppen og valse mer.

Har Varrstoen på lur, men har ikke tenkt å selge dem. Hvert fall med det første.

Ellers må jeg si takk, igjen! :)

Luken kostet rundt 7,8K, mener jeg. Etter rabatt hos Koed. Lakk var 3,6K

Du får si ifra hvis du har tenkt til det en gang i fremtiden da! :D Hvis jeg velger å beholde e46'n så må jeg ha nye felger til 2016 oppsettet :)

Skrevet (endret)

Fremme er vell ingen problem? Fjernet du driten inni hjulbue selv? Skal til med det samme selv nå :)

Jepp. Det er noe møl, men det går. Brukte nebbtang med vinklet spiss og knipetang. Gummien var litt sprukket på midten av hjulbuen, så klarte å dele den helt, løfte den og lirke hele lissen ut med fingrene.Eller, den røk noen ganger, men samme prinsipp :P Tok litt over en time pr. side, men folk har rapportert opptil 3 timer pr. hjulbue. Hehe. Kommer helt an på bilen din og standen på limen. Håper du er heldig :) Og fremme er det bedre plass, ja!

Endret av Thundercoil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...