jonas1/// Skrevet November 12, 2015 Forfatter Share Skrevet November 12, 2015 Hehe nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2016 Skjer litt nå etter å ha stått urørt i flere mnd motor ute fant og ut hvorfor clutchen ikke fungerte ellers venter jeg på en haug med deler fra koed blir ny rustfri eksos hele veien bla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dewolini Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 Veldig bra tråd 😊 Hva slags potte og rør ska du bruke på eksosen? Skal bygge til min S54 og skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2016 Har kjøpt scorpion eksos til 325 da denne blir med org m20 fremover men planen var og modifisere et effektanlegg til e36m3 når den hadde s54 men kom aldrig så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dewolini Skrevet Februar 26, 2016 Share Skrevet Februar 26, 2016 Aha okei jeg var også tenkt å kjøpe scorpion til e36m3 fra koed, og modifisere det så det passer. Og bruke dobble 60,3mm rør fra grenrør og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet Februar 26, 2016 Share Skrevet Februar 26, 2016 Skal du selge s54'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2016 Usikkert enda, kommer annonse isåfall er endel som har spurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 Hvorfor ikke godkjenne den med s54 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2016 Rett og slett for har lyst til og holde denne orginal hvertfall fåreløpig blir enten og sette motoren i en annen bil eller selge for å finansiere en annen type bil jeg har lyst på og er jo snart mer vanlig med s50/s54 i e30 enn m20 og BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 Det er å overdrive. Er langt ifra vanlig med s54 i E30, godkjent ombygd. Greit nok at M-teknikk har godkjent endel, men det utgjør få i det store. Og de er en av få som får den motoren godkjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2016 Sant nok ikke mange godkjent med s54 nei men poenget var at veldig mange e30 ikke har org motor lenger lakkert toppdeksel og innsug med krympelakk fra gasolin, prøvde først den fra biltema men den anbefales ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 må være litt nedtur å gå fra s54 til m20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 Helde igrunn med deg i å velga M20 framfor S54. Klart, S54 e jo mykje grommare, men eg bynna å få meir og meir sansen for M20'en. No har eg riktignok M50 i min eigen E30 (som aldri blir ferdig ), men om den motoren kapitulera so blir da nok ein M20 som med tiden skal bli shina og skremt opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2016 38 minutter siden, Freakshow skrev: må være litt nedtur å gå fra s54 til m20 Ja det blir det jo men m20 er morro det og 6 minutter siden, RF91 skrev: Helde igrunn med deg i å velga M20 framfor S54. Klart, S54 e jo mykje grommare, men eg bynna å få meir og meir sansen for M20'en. No har eg riktignok M50 i min eigen E30 (som aldri blir ferdig ), men om den motoren kapitulera so blir da nok ein M20 som med tiden skal bli shina og skremt opp litt Ja du er inne på noe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Jeg er igrunn enig at en m20b25 hører hjemme her. Dette er jo en original 325i noe som i seg selv begynner å bli skjeldent og verdien blir hvertfall ikke mindre hvis den får et originalt hjerte. Hadde vært en herjebil/ombygd bil med hummer og kanari hadde jeg skjønt det. Forøvrig en flott bil og en tråd som jeg følger med på.:) . RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå