jonas1/// Skrevet Mars 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2016 Ja det jeg og tenker hyggelig du følger med venter enda på deler fra koed da di ventet på noe deler men skulle bli sendt idag eller i morgen så kommer snart update Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Februar 28, 2022 Share Skrevet Februar 28, 2022 På 3/2/2016 den 11.49, jonas1/// skrev: Ja det jeg og tenker hyggelig du følger med venter enda på deler fra koed da di ventet på noe deler men skulle bli sendt idag eller i morgen så kommer snart update Hvor e updaten?😅 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 28, 2022 Share Skrevet Februar 28, 2022 1 time siden, kkmE30m50 skrev: Hvor e updaten?😅 E sikkert på veg frå Koed den og 😅 KKME30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 28, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2022 Fryktlig lang leveringstid på delene ja 🤷🏼♂️🙈😂 nei bilen står greit i garasjen å blir minimalt brukt, så blir muligens å bytte den ut snart 😀 M-jakob reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Februar 28, 2022 Share Skrevet Februar 28, 2022 1 time siden, jonas1/// skrev: Fryktlig lang leveringstid på delene ja 🤷🏼♂️🙈😂 nei bilen står greit i garasjen å blir minimalt brukt, så blir muligens å bytte den ut snart 😀 Dummeste jeg har hørt. Den må ikke selges og tas vare på😛 tror nokk mange er enige og har godr argumenter for og ikke å selge😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 1, 2022 Share Skrevet Mars 1, 2022 Har du tenkt deg ut noe pris enda for E30’n? Den er så riktig den E30’n der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 2, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2022 På 28.2.2022 den 23.03, kkmE30m50 skrev: Dummeste jeg har hørt. Den må ikke selges og tas vare på😛 tror nokk mange er enige og har godr argumenter for og ikke å selge😛 Må bytte litt biler når man ikke har så mye penger som deg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 2, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2022 20 timer siden, ZhilleN skrev: Har du tenkt deg ut noe pris enda for E30’n? Den er så riktig den E30’n der!! Nei har ikke bestemt noe enda🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå