Reef89 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Har nå endelig fått nyrene jeg bestilte i posten samt at jeg har fått byttet til led i angeleyes. Viser også frem et stk ihjel rusta panser! Kommer til å kjøpe et nytt panser, men vil prioritere det tekniske ved bilen før det kosmetiske. Har også lest en del diy på blending av egr og swirlflaps. Blendingen av egr så ut som en grei jobb. Men når det kommer til swirlflapsene vet jeg ikke helt om jeg tørr å begi meg ut på dette selv, da jeg er redd for å ødelegge noe. Noen som har gjort dette før som kunne tenke seg å gjøre dette mot betaling. Eventuelt om noen vet om noen bedrifter på østlandet som driver med dette? Hvilke Ae kjøpte du? så rimelig svake ut Ellers fin bil som blir ennå bedre med planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet November 21, 2013 Forfatter Share Skrevet November 21, 2013 Takk blir nok bra til slutt selv med mye motgang. Kjøpte på GS husker ikke hva de heter, men hadde utrolig slitte lykter på det bilde. Så lyset kommer ikke helt igjennom. Disse har jeg slipt og polert opp, så nå synes ringene bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Samme ringer som jeg har brukt på mine 3 e39'r, fungerer veldig bra, og lyser akkurat perfekt spør du meg Du har hatt litt motgang på denne bilen, men godt du ikke gir deg til og med flatt dekk ordnet seg tilslutt(med mye motgang igjen:p ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Ja alt ordner seg til slutt, bilen har dessverre bestemt seg for å være litt vanskelig med meg. Har nå funnet ut hvorfor den ikke ville starte. Defekt gløderele og defekt kam-sensor.Skiftes i løpet av helgen. Flatt dekk ordnet seg ja, og tusen takk for hjelpen atter en gang Joachim. Nye vinter dekk har det også blitt spandert på bilen. Michelin X-Ice 3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Bare hyggelig det mister;) X-ice 3 er ikke noe dumt valg:) bare få tak i ny lås til bagasjeromsplata nå, så blir den god igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet November 23, 2013 Forfatter Share Skrevet November 23, 2013 Det skal ordnes fortløpende ved neste utbetaling av lønn. Blitt for mye utgifter ved bilen denne måndten. skifte av defekt turbo, dekk og nå den start situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå