Gå til innhold

Vurderer privat firmabil. Hiace - Transporter - for og imot

gullsakar
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle jeg eid en firmabil privat ville jeg rett og slett gått for noe jeg vet funker lenge. Og det er en HiAce, så enkelt er det med den saken.

Ja transporter er en mye bedre bil å kjøre og blabla, men det er en grunn til at mange sværget til HiAce. Den er faen meg skuddsikker. Kjøp den med firehjulstrekk så setter deg ikke fast heller, den siste generasjonen ble også løftet et solid hakk kontra de eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiace er nok ikke så bra som alle skal ha det til, den blir skrytt veldig opp i himmelen men sannheten er at den er langt i fra feilfri den også. Den er nok mer driftsikker en Transporter ja, og det er en solid bil også men alle modeller har sine feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes dessverre ikke feilfrie biler i det hele tatt.. kjører en 04 85hk transporter pr idag. drit kjip å kjøre men kan ikke si det har vært så mye kødd med den egentlig. noen irriterende små ting som sikkert er retta opp i på nyere modeller. som feks at håndtaket på skyvedøra gnager borti slik at det har rustet rundt. og sannsynligvis uoriginalt hengerfeste siden det ikke går an å åpne bakluke med henger på. Fuckings teit..

hiace har sine ting. skranglete skyvedører, klakking i forstilling, dirrende girspak osv.

så ser den ikke fin ut når man har mye vekt i lasterom. den ''steiler'' nesten..

Nei jeg sugler på en sort 131hk trans med ekstralys og noen fine takrails....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...