Rune Teien Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 rom bestilt er greit å være tidlig ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Det nærmer seg stadig treff på Vålerbanen.. Reservasjonen på rommene er gått ut, MEN der er fortsatt ledige rom. Husk å bestille i tilfelle der blir fullt! Premiekategoriene er klare, og de blir som følger: Langveisfarer Fineste Classic 1, 2 og 3 plass Fineste Nyere Årgang 1, 2 og 3 plass Beste Modifiserte 1, 2 og 3 plass Best in Show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Hvilken av dagene er det utstilling? ..og når på dagen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Lørdagen. Er ikke helt sikker på når bedømmingen blir,men det kan jeg komme tilbake med mer info om. Premieutdelingen blir på hotellet på kvelden,om eier av bil ikke er der blir pokal ettersendt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Takk for kjapp info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Programmet for BMW-dagene på Våler er oppdatert med siste nytt i dag. Sjekk her: http://bmwccn.no/ai1ec_event/bmw-dagene ... nce_id=300 Facebook arrangement her: https://www.facebook.com/events/676907392334948/ Ellers er værmeldingene bra for helga, men sol og rundt 20 grader.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Hva ble resultatene for utstillingen som var på lørdag? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02-Oivind Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Det vet jeg, skal få lagt ut i kveld. Men det var dumt du ikke var til stede under premieutdelingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Okei, hehe det høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02-Oivind Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Her er vinnerene! Jeg knipset ikke et eneste bilde i helgen, så vi får håpe noen andre stepper inn med det. Fineste Classic: 1. Vidar Halvorsen - E30 2. Jan Richard Kjeldstrup - E3 3. Øivind Fladeby - E28 Fineste nyere årgang: 1. Alexander Sandnes - E82 2. Alex Bakkejord - E92 3. Matias Nyhus - F30 Beste modifiserte: 1. Niclas Storsveen - E36 cab 2. Tommy Fjeld - E30 M3 3. Steinar Kolås - E46 Compact Best in Show: Thorbjørn Renshusløkken - E30 drifter Langveisfarer: Robert Nilsskog - 870 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Oj det var moro! takk takk Her er ett bilde av bilen som ble tatt av Magnus Nyeggen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Gratulerer Niclas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Takk for det Halvor artig når det er lagt ned så mye jobb i detaljer her og der. Er definitivt ikke kjøpt slik får vel legge ut noen nyere bilder siden den ikke er diamantsvart lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 haha vant jeg best i show liksom? jeg måtte reise hjem på lørdag da jeg var tom for dekk så fikk ikke med meg no premieutdeling jeg. vant jeg noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Det var pokalutdeling på kvelden,du får nok en i posten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå