Gå til innhold

Strandveien Auto har mistet BMW salget

Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som kjenner til om man "må" ha bilen på et merkeverksted for å ta service/bytte olje? Bare i "bang" i Standveien auto og få det gjort på et lokalt verksted som har meget god renome (de har bl.a. Peugeot).

Du kan ta service på hvilket verksted du vil, men når bilen passerer 5 år er det ikke like lett å få goodwill som hvis den har alle servicer på merkeforhandler.

Enig, må benytte BMW verksted, dette gjelder spesielt data utstyr som er kun tilpasset BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Strandveien Auto mister kun status som BMW forhandler men vil fortsette som BMW serviceverksted.

På verkstedsiden vil vi fortsatt satse for fult med videreutdanning av mekanikere og teknikere iht BMW kompetansestige. Verkstedutstyr som trengs til alle nye modeller vil blir kjøpt inn som før og alt diagnoseutstyr vil være av siste versjon.

Kravet for BMW serviceverksted er det samme som for en forhandler og vil fortsatt bli opprettholdt.

Det er en "figther spirit" blant alle ansatte så det er lite trolig at noen av de ansatte vil slutte pga dette.

Vil ønske alle gamle og nye kunder velkommen til Midt-Norges beste BMW verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strandveien Auto mister kun status som BMW forhandler men vil fortsette som BMW serviceverksted.

På verkstedsiden vil vi fortsatt satse for fult med videreutdanning av mekanikere og teknikere iht BMW kompetansestige. Verkstedutstyr som trengs til alle nye modeller vil blir kjøpt inn som før og alt diagnoseutstyr vil være av siste versjon.

Kravet for BMW serviceverksted er det samme som for en forhandler og vil fortsatt bli opprettholdt.

Det er en "figther spirit" blant alle ansatte så det er lite trolig at noen av de ansatte vil slutte pga dette.

Vil ønske alle gamle og nye kunder velkommen til Midt-Norges beste BMW verksted.

:applause: Bra skrevet, da får jeg sove godt fremover ..., kommer med min F11 24.mai, da skal jeg få bytte olje + for første gang. Få på noe tynn god-olje. Hils Jim å si at den BMW han solgte meg har ennå ikke vært på saltede vinterveier :D .

Hilsen fra;

F11 den 11.11.11 Kl.1111

God BMW helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere så har jeg aldri brukt dette verkstedet tidligere, denne gangen blir den første. Kanskje vanskelig å komme med noe kritikk som er basert på innlegg på et forum, skal man komme med noe så må man eventuelt ha opplevd noe selv, selv da er det minst to sider av samme sak. Dersom man gjør en dårlig jobb så blir man raskt skviser ut av markedet, denne bransjen er nådeløs.

Jeg trur på de til det motsatte er bevist... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde med Steinkjer Bil også for noen år tilbake, da var det Visborg Auto som fikk salg av nye bmw'er, tror faktisk Strandveien Auto var med på eiersiden men ta det med en klype salt... Steinkjer Bil driver fortsatt som merkeverksted for bmw sammens med nissan. Som kunde merker du vel ikke stort av dette annet enn at du ikke får kjøpt sprell ny bmw hos Strandveien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...