Rayen Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Pent og gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Grom girkula og takk for pizza som betaling for montering:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 BBS CH-r (Svart) VS Harte Classic II Antrasitt (elr hva de heter) Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Ch-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Org. CSL luke montert - bilder kommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Som de andre sier: Pics or it didn't happen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Ch-r i antrasitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Hei, endelig en liten oppdatering! Har hatt litt mye å gjøre i det siste så har blitt lite fokus her inne:/ Har bestilt felger og de har kommet nå, skal også inn på biltilsynet å godkjenne eksos/senk i morgen (onsdag) for så å dra rett hjem å slenge på felger, så blir det vell litt bilder endelig - av både CSL luke og Nye felger! Har også bestilt 2 Bakluke emblem begge i forskjellige farger + at jeg har ett orginalt liggende, så skal se hva som blir best:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Fin m3, hvordan ente det med den forrige M3n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Hevet kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Det tror jeg ikke Erik blir å svare på. Det viktigste er at bilen er avskiltet, tatt av veien og Erik fikk en god slump med penger på konto! BBS CH-r FELGENE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Shit, nå ble jeg redd du hevet kjøpet på denne også men leste sammenhengen så skjønte jeg det Har ikke fått med meg denne tråden før Erik, men må vel følge med her gitt BBS CH-R er absolutt ikke feil! tror det hadde vært pent med mørke felger på denne bilen! Gleder meg til bilder etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Leste ikke sammenhengen, så trodde han hevet kjøpet på den nye M3 også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Dagen startet med å godkjenne senk og eksos for så å sette på nye felger!!!! (og emblem!) Fikk mye gode tips og hjelp av PenguiN!!) Noen mobilbilder! :// (PenguiN har flere felg bilder har mer passform bilder jeg, sleng de ut om du vil PenguiN Om noen kunne photoshoppet de skråe bildene så man slepper vri haue rundt om så hadde det vær flott!;D TATT VEKK BILDER : PGA IKKE SLADDET NR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå