Gå til innhold

E38 740. "ALPINA "


 Share

Anbefalte innlegg

Eneste jeg kan "sette fingeren på"  er at du kanskje  har litt mørke blinkers framme.   noen med lys smoke eller noe hadde passet mye bedre.  nå forsvinner de helt liksom  :)      forøvrig lyst på facelift jeg også : ))   ska vi bytte kanskje ? hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg kan "sette fingeren på"  er at du kanskje  har litt mørke blinkers framme.   noen med lys smoke eller noe hadde passet mye bedre.  nå forsvinner de helt liksom  :)      forøvrig lyst på facelift jeg også : ))   ska vi bytte kanskje ? hehe

Fargen er ganske lik lyktene sånn jeg har nå.

6hw0fffncu8fewmyh9bl.jpg

Bestillte jo mørke fra GS. Like de jeg kjøpte til 728'n.

Men fikk beskjed etter ca 1 mnd at de ikke klarte og skaffe de likevel.

Disse.

rc83610vn4gmoc8zr3qi.jpg

Hvorfor avskilter du den?

Fjerner skiltet fordi jeg ikke er intresert i å vise skiltene til alle som surfer på nett.

Sikkert ikke noe fare. Men da har jeg hvertfal ikke invitert tyver hjem i garasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja. Fjerner de ikke tilvanlig hjemme. Fjerner når jeg tar bilder som skal på nett bare.

Bildet over her med det svarte skiltet på er tatt på jobb ca 4 min etter jeg laga skiltet i sta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. Sota de med sotspray. Klarte og gjøre en feil først. Så måtte ha på lag etter lag for å skjule feilen. De ble det helt svart pga al for mange lag med lakk. Så fjerna det og begynnte på nytt. Etter 3 strøk da, ble det ganske likt som hovedlyktene. Så er nesten helt fornøyd med blinklysa nå. Så jeg må nok prøve og få tak i de som GS hadde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hmm, du hadde den på ruta tidligere ser jeg.   hva var prosessen med å bytte dette da?  måtte du ned med taktrekket eller?     er det limrester som er på vinduet der nå?    så litt nyere ut den antenna der : )      ikke dum om man skal ha bakrutesenker iallefall : )  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerna den gamle. Brukte citrus rens fra jobb for og fjerne limrester. (Etter bilder er tatt) så ruta er fri for lim nå. Eneste som gjenstår er og fjerne senderen på innsiden av ruta og tette hullet i sotinga. Nå er det en stygg hvit klumt stnlig fra utsiden.

Denne antenna er ikke funksjonell. Ble mye styr. Og tlf er ikke i bruk. Så gadd ikke og styre med oppkobling.

Dette er en orginal antenne. Den har en dobbeltsidig tape sak på undersiden. Så bar bare og dra av beskyttelsen og klemme den fast på taket.

Deretter skal ledningen ned bak en liten kant i rutelista. Og dras rundt vinduet til venstre. Ned til hengslet på bagasjeluka. Der må det bores hull i karosseriet og føre ledningen gjennom og ned til tlf modulen bak på venstre side.

Min bil manglet denne fliken som skjuler ledningen rundt ruta. Så den lyse brune ledningen ville ha blitt veldig synlig. Så droppet det. Fjernet ledningen og lima fast antenna.

Mulig jeg kobler opp senere om bakruta knuser og jeg må bytte pakkningslist rundt ruta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...