Reef89 Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Nice:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 [ Bilde ] Sattan så sint Ble tøft det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 Nice:) Fornøyd jeg. [ Bilde ] Sattan så sint Ble tøft det der Litt sint må den være. . .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Ja. Syns de er finere en de svære firkantene som er nå. Og på 728'n jeg hadde ble det mindre vindsus av de. Det som er dritt er at orginale koster ca 10 000 hos koed. Og ingen som vil selge de orginale brukt selv om de lager banebiler av bilene. Kun de orginale som har auto dip. Og jeg har ikke tenkt og kjøpe kopier og miste no funksjoner på bilen. http://www.ebay.de/itm/BMW-E39-M5-Spieg ... 232c349122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 Har sett litt på ebay også. En feil med de du linket til Versand nach: Deutschland sender til tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Kan funke å bare sende en mail til selger, å spørre om de kan sende til Norge. Gjorde det en gang når jeg kjøpte noe greier fra USA. Er et forskjell på vinkelen på speilene fra engelske biler sånn som på e36 m3 speilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 Ok. Det vet jeg ikke. Men regner med det er forskjell på de engelske speila. Men vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Har en jalla tv/DVD som er montert i bilen min. (Stod der da jeg kjøpte bilen) Vil egentlig ha den vekk. Men usikker på hvordan konsollen vil se ut om jeg tar den vekk. Vil nok bli synlig hull etter feste skruene. Og jeg har skinn konsoll. Ikke plast. Da er det vel ikke så lett og tette hullene og få det pent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Ble litt elg blod på bilen i dag. Måtte ta nærbilde for og få det frem på bilder. Ble masse blod og gør rundt inne i hjulbuene. Og oppover siden på bilen. Noen i en suv hadde avliva en elg på morgen i dag. Jeg kom uviten om dette i 80 sone rundt en sving og rasa gjennom en stor blodpøl i veien :s Blir nok en bilvask i kveld. Lite fint å kjøre rundt i et blodbad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Ang. Jalla skjermen så vil det nok bli en utfordring for å få vekk skruehullene siden det er skinn. Verste fall må du kjøpe ny konsoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Da kom endelig posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Nice Mye betalte du? Skulle hatt sånn i E65'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Ble ca 1400.- ferdig levert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Okei, fra utlandet ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå