Gå til innhold

Lykteglass til E39 med oranges blinkers (facelift)

Freakshow
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg er på utkikk etter nye glass til lyktene mine, det er en 2001 model 530 med de oransje blinklysene, men finner bare til de med hvite. prøvd på ebay, gs bilder, Schmiedmann, koed osv.

noen som har noen idee om hvor jeg kan få kjøpt disse?

de er så full av riper og begynner og bli stygge

Dette er lyktene

jml3sxsxsqcoywnerv5p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo hente inspirasjon fra den tråden, vet også at 3M selger et kit for å polere lykter i plastikk.

Men regner med du kan bruke hvilke cutting compounds som helst etter du først har pussa lyktene ned med papir, bare å gå finere for hvert steg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har bytta på mine lykter, og den chrome delen er "smelta" på plass, så det skal være mulig og transplantere den over vil jeg tro..

Kan selvsagt ikke garantere noe, men den løsna på et av glassa jeg hadde, og hadde bare vært og limt den fast igjen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på google, der er mange guider :)

Det er veldig enkelt egentlig, noen sier du må ha lykta i steikovnen, men jeg har bare brukt hårføne/varmepistol og varma godt rundt kanten på lykta der glasset går inni, og så brukt litt kraftige sparkelspader til og bøyd utover.. Gjør litt slik rundt kanten mens du varmer av og til så vil det løsne mer og mer. :)

Men anbefaler og finne en guide, da der er et par skruer og klips som må av underveis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...