Freakshow Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Hallo, jeg er på utkikk etter nye glass til lyktene mine, det er en 2001 model 530 med de oransje blinklysene, men finner bare til de med hvite. prøvd på ebay, gs bilder, Schmiedmann, koed osv. noen som har noen idee om hvor jeg kan få kjøpt disse? de er så full av riper og begynner og bli stygge Dette er lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Hva med å polere de du har? http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=302677 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Det kan jo prøves! Noen idee om hva slags produkter jeg burde bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Du kan jo hente inspirasjon fra den tråden, vet også at 3M selger et kit for å polere lykter i plastikk. Men regner med du kan bruke hvilke cutting compounds som helst etter du først har pussa lyktene ned med papir, bare å gå finere for hvert steg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Pussing av glass med skikkelig saker er OK. Men nye lykteglass er å foretrekke om man har penger til det, eller at man finner det. Det er som TS sier, svært vanskelig å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Slike du mener? http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-5-serie ... 27d1473582 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Slike du mener?http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-5-serie ... 27d1473582 Oransje blink var vel det som var temaet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Ååh, ja gikk litt fort i svingene her Men er jo ikke noe problem og ta ut denne orange biten og flytte den over til nye glasset tror jeg, de sitter ikke så fast.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 haha sikker på det? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Ja, har bytta på mine lykter, og den chrome delen er "smelta" på plass, så det skal være mulig og transplantere den over vil jeg tro.. Kan selvsagt ikke garantere noe, men den løsna på et av glassa jeg hadde, og hadde bare vært og limt den fast igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 ja det er sant nok men jeg skal prøve å polere de opp først også tar vi det derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Men siden det er en 2001 så skal det vertfall være null problem og ta av glasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 åh? ossen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Søk på google, der er mange guider Det er veldig enkelt egentlig, noen sier du må ha lykta i steikovnen, men jeg har bare brukt hårføne/varmepistol og varma godt rundt kanten på lykta der glasset går inni, og så brukt litt kraftige sparkelspader til og bøyd utover.. Gjør litt slik rundt kanten mens du varmer av og til så vil det løsne mer og mer. Men anbefaler og finne en guide, da der er et par skruer og klips som må av underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå