chrbra Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Hei! Da har jeg kjøpt meg min første BMW. Denne ble kjøpt av meg i midten av februar, da min Subaru Impreza WRX ble påkjørt og kondemnert Skal ikke klage da jeg har fått meg denne BMWen i ettertid! Og den er jeg så langt storfornøyd med! Bilen er en BMW 330xi M-sport. Denne har firehjulsdrift og 3 liters sekser og det er slettes ikke feil. Her er komplett utstyrsliste: Vehicle information Type 330XI OL (EUR) Dev. series E90 () Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N52 Cubical capacity 3.00 Power 190 kW Transmision ALLR Gearbox MECH Colour SONDERLACKIERUNG (490) - Azurittsort metallic Upholstery SONDERPOLSTERUNG (Z1XX) - Fullskinnsinteriør av farge Polargrått Order options No. Description 2MF M L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T. 203 ALL-WHEEL-DRIVE SYSTEM 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 3AC TRAILER TOW HITCH 337 M SPORTS PACKAGE 358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN 4AD INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE - NB! Byttet til fordel for interiørlister av Karbon 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 620 VOICE INPUT SYSTEM 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 909 ANALYSECONNECTOR 940 SPECIAL REQUEST EQUIPMENT 964 REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY Series options No. Description 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 497 CENTRE ARMREST IN REAR 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN - Annen type nyrer - Black Line baklykter - LED-skiltlys Det er også ettermontert iPod tilkoblingskabel i bilen Her er noen av planene for bilen: - Senking - tror det må bli coilovers - Spacere - Andre felger til sommersbruk - Ny eksos - Svak soting av alle ruter frem til a-stolpe Er det andre forslag til forbedringer? Her er noen bilder, ble tatt i dårlig vær og med mobil. Kommer bedre bilder når man får litt bedre vær Bildene er tatt med mobilkamera og i regnvær, derfor noe dårlige. MÅ få meg coilovere og spacere! Kom gjerne med ris og ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Gromvogn Synes du det er stor oppgradering med tanke på comfort i forhold til Wrx? Synes de ser så billige ut innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Nå skal jeg ikke kuppe tråden din med bilder, men det er en helt fantastisk bil du her har fått deg! Her vist med sommerfelger: Her vist med vinterfelger: Når det gjelder interiørkvaliteten, så har jo du her et Merino skinninteriør fra BMW Individual I omfattendes omfang - så håper du er godt fornøyd her! Jeg håper du fortsatt har de fantastiske interiørlistene av karbon: Dersom du lurer på noe historikk, ikke nøl med å ta kontakt med meg direkte på mobilnr 410 70 000. Og lykke til med din nye bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 For en fantastisk fargekombinasjon på interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Velkommen til forumet å for en flott første bmw du har kjøpt også.. Kjenner jeg blir misunnelig på motor og interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Gratulerer! Bra at det er mulig å få tak i noe slikt med bensin og manuell gir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Gratulerer med rå individual-bil. Velkommen i klubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrbra Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Nydelig bil Gratulerer med rå individual-bil. Velkommen i klubben Tusen takk Storfornøyd! Gratulerer!Bra at det er mulig å få tak i noe slikt med bensin og manuell gir! Ja, fantastisk kombinasjon med den sterke 3litern og 6trinns manuell! Velkommen til forumet å for en flott første bmw du har kjøpt også.. Kjenner jeg blir misunnelig på motor og interiør Jo, takk takk! Ja, da må nok jeg si meg misunnelig på det stuket på din! Gleder meg til senk og noen andre felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrbra Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Gromvogn Synes du det er stor oppgradering med tanke på comfort i forhold til Wrx? Synes de ser så billige ut innvendig Takk! Ja, er nok en vesentlig forskjell på comforten i denne i forhold til wrxen! Gode stoler i wrx, men kan ikke sammenlignes med comforten i BMW;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrbra Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Nå skal jeg ikke kuppe tråden din med bilder, men det er en helt fantastisk bil du her har fått deg!Her vist med sommerfelger: [ Bilde ] Her vist med vinterfelger: [ Bilde ] Når det gjelder interiørkvaliteten, så har jo du her et Merino skinninteriør fra BMW Individual I omfattendes omfang - så håper du er godt fornøyd her! [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Jeg håper du fortsatt har de fantastiske interiørlistene av karbon: [ Bilde ] Dersom du lurer på noe historikk, ikke nøl med å ta kontakt med meg direkte på mobilnr 410 70 000. Og lykke til med din nye bil! Du Kupper ikke min tråd, nei Morsomt å se bilder fra tidligere! Er forresten veldig fornøyd med interiøret! Nydelig kombinasjon med polargrey skinnet, det svarte i dashbordet, dører og tak, og selvfølgelig karbon interiørlistene! Jo, takk! Vet det meste for nå, men mulig det dukker opp noe og da vet jeg hvem jeg skal kontakte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_1992 Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Deilig bil E90 <3 Men jeg hadde skaffet meg nye felger hvis jeg var deg Disse er min favoritt: http://www.google.no/search?hl=no&q=bar ... B640%3B606 eller: - Gs Hyper/Silvertrack - Gs Monza - Gs Pro-Star - Dotz Mugello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrbra Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Deilig bil E90 <3Men jeg hadde skaffet meg nye felger hvis jeg var deg Disse er min favoritt: http://www.google.no/search?hl=no&q=bar ... B640%3B606 eller: - Gs Hyper/Silvertrack - Gs Monza - Gs Pro-Star - Dotz Mugello Ja, skal ha meg nye felger og understell. Venter bare som sikkert mange andre på skatte og feriepenger Noen fine alternativer her ja. Takk takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrbra Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Jeg har sett på noen coilovere til bilen.. Noen som har noen å anbefale? Vil selvfølgelig ha så bra som mulig til minst mulig! Men skal ikke kjøpe noe dritt til en så bra bil. Disse kunne han skaffe til min bil for 4 lapper http://www.finn.no/finn/object?finnkode=40588298 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Gromvogn Synes du det er stor oppgradering med tanke på comfort i forhold til Wrx? Synes de ser så billige ut innvendig Takk! Ja, er nok en vesentlig forskjell på comforten i denne i forhold til wrxen! Gode stoler i wrx, men kan ikke sammenlignes med comforten i BMW;-) Hvordan er draget i forhold til Wrx'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå