Gå til innhold

Tips til sommer poleringen?

eriksen76
 Share

Anbefalte innlegg

Slutt å vær ufin og vær enig om å være uenig. Jeg har helt motsatt erfaring enn deg med Swissvax og synes ikke noe annet er i nærheten på resultat og varighet. Så må du ha din mening. Du må likevel tåle at jeg påpeker at du ikke bruker det slik produsent beskriver utførelse. Erfaringene hos de absolutt fleste bilpleieinteresserte harmonerer med det jeg sier, du er en av få som er skuffet over Swissvax.

Avslutter mitt bidrag i tråden med å opprettholde min anbefaling av SwissVax og å si at det er fantastiske greier. Krukkene varer lenge og behandlingen per bil er derfor ikke vesentlig dyrere enn andre produkter. I tillegg bør du absolutt vurdere det jeg sa om roterende. Det var et råd jeg satte stor pris på da jeg begynte med bilpleie og er glad jeg gikk for roterende maskin.

Nå må du slutte å diktere din mening, som om det er en sannhet. Da må du tåle å bli irettesatt, noe av det du skriver ikke henger på greip. Det er ikke ufint å påpeke mangler i din tankegang.

Det harmonerer ikke med "de absolutt fleste bilpleieinteresserte", som du så fint påstår. Det er minst like mange, som benytter andre produkter.

For å avslutte det hele, så har jeg ikke sagt jeg er skuffet over Swissvax sine produkter. Jeg sier derimot at det er overpriset, og leverer ikke nødvendigvis bedre resultat en andre rimeligere produkter. Og, nok en gang som Kasper over meg også skriver. Det er mindre smart å kjøpe Swissvax i en startfase med begrenset budsjett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...