x25Touring Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2015 Gratulerer med stilig bil Jan Erik Så jo veldig fin ut denne, var ikke så galt med den fangeren men M fanger blir nok best ja Takk takk ja M tech er alltid en sikker vinner. AC S fronten er liksom grei fra noen vinkler, men M fronter funker fra alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 e60 er konge! gleder meg til å bygge opp min sånn jeg vil ha den! x25Touring reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 Ja deilig å få satt sitt eget preg (M-Tech som alle andre ) på bilen awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Fin e60 ja!! Men likte absolutt ikke AC greia lepp Blir MYE bedre med m fangere x25Touring reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 Fin e60 ja!! Men likte absolutt ikke AC greia lepp Blir MYE bedre med m fangere Jepp, venter bare på at frontfangeren skal dukke opp, så blir det lakking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet August 29, 2015 Forfatter Share Skrevet August 29, 2015 Ting tar tid...... går litt tregt med oppdateringer, men her er en liten en i alle fall. Bilen har fått litt småstell, og komplett M-optikk. Av småting som er gjort er det blant annet byttet veivhusventilasjon. Den gamle så grei ut, men er en billig forsikring. Hadde dåp for minstemann her i juni, og da fant jeg no fiffi ekstrautstyr i bagasjerommet også. Kanskje ikke det mest spennende, men er jo originalt BMW, og da liker vi det jo Nærmer seg årets guttetur til Nürburgring, så da måtte jo Breytona få ny gummi på bakhjula. Michelin Pilot Super Sport 285/30/20. Er jo litt krøll med denne som med "alle" E60.... Bilen er litt rykkete i lave hastigheter, og spyr ut sort røyk i ny og ne. Så har drevet litt med feilsøking. Først ble det feilsøking på dysene. Er ikke helt sikker på om dette er for mye differanse, men mange mener dette er innafor. Så har jeg lest ut litt feilkoder, og det som er av interesse er at det er feil på oxygensensor. Dette kan nok ha en sammenheng med svartrøyken. Gikk så til innkjøp av et inspeksjonskamera på Biltema. Dette fungerte overraskende bra. Hensikten med dette var å inspiserer eksosmanifolden for sprekker, uten å demontere. Mistanken ble bekreftet og det ble funnet 3- 4 sprekker i alle fall. Så nå er det delehandling og skruing før avreise om 1,5 uke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 Flott update av en meget flott bil Jan Erik Blitt veldig pen denne her, E60 kler sølv veldig godt. Får håpe du får fikset de små problemene før vi drar på tur, er greit at alt virker. Ser du har fått Pilot Super Sport også, de skulle jeg gjerne hatt på min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet August 29, 2015 Forfatter Share Skrevet August 29, 2015 Takk takk Ja var heldig med de dekka, fikk en god pris jeg ikke kunne la være å slå til på. Er "kun" Pilot Sport foran, men gidder ikke bytte de før de er brukt opp. Satser på en produktiv uke nå, har bestilt litt deler fra Bavaria som jeg tror dukker opp på mandag. Håper på ferdig bil før helga, så jeg har noen dager med prøvekjøring før vi drar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå