Gå til innhold

E28 eier.....endelig! Oppdatert med nye bilder

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det, gutter!

Tok noen bilder av interiør, men med sol/motlys ble det dårlige greier! Skal få tatt noen nye under bedre forhold.

Uansett er det sort sports-skinn i rimelig bra stand. Ingen slitasje eller hull i skinnet.

Forøvrig har jeg fundert på dette med M-stripene. Jeg liker en "clean" look, og har faktisk vurdert å fjerne de. Er det galskap, eller er det noe i det?? Hva ville DU gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen E28 med flotte felger! Hilsen eier av en annen alpinhvit bil med m-striper. Ta godt vare på den.

Vi burde parkert ved siden av hverandre på treff! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal beholde stripene, men kanskje heller bytte ut de gule tåkelyktene (folie?). Synes de gir bilen et litt "rånete" uttrykk :P

(Henta forresten 518i'n min i helga, så nå cruiser jeg hver kveld, E28 er digg! 8) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal beholde stripene, men kanskje heller bytte ut de gule tåkelyktene (folie?). Synes de gir bilen et litt "rånete" uttrykk :P

(Henta forresten 518i'n min i helga, så nå cruiser jeg hver kveld, E28 er digg! 8) )

Helt enig i de gule tåkelysa! Det er IKKE folie, så må finne meg et sett nye.

Tenkte også fjerne det lille M-merket i grillen, samt skiltplater fremme og bak.

Vi får ta en cruise-tur i Oslo en kveld... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte stripene siden hvit bil kan bli litt kjedelig og har hatt de i to sesonger nå. Bilen skal lakkeres innen ett/to år og da kommer jeg til å kjøre uten noen sesonger for så å sette de på igjen. For variasjonens del. Synes du skal la de være en stund. :)

Du hadde passet inn i denne oppstilling på landstreffet i fjor: (kan fjerne bilde om du ikke vil ha det i tråden din)

x368py6nfeb1ns20u10u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte stripene siden hvit bil kan bli litt kjedelig og har hatt de i to sesonger nå. Bilen skal lakkeres innen ett/to år og da kommer jeg til å kjøre uten noen sesonger for så å sette de på igjen. For variasjonens del. Synes du skal la de være en stund. :)

Du hadde passet inn i denne oppstilling på landstreffet i fjor: (kan fjerne bilde om du ikke vil ha det i tråden din)

[ Bilde ]

Jeg er en person som er avhengig av litt variasjon, men lar nok stripene være inntil videre :)

Denne må også inn til lakk etterhvert, men har ikke tidsfestet dette.

Flott bilde som du ikke må fjerne! Mangler jo bare en E28 der... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...