SST Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 liker denne... ! gratulerer med fin bil! Takk, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Da fikk jeg montert de nye hjulene i dag. Oppdaterte første post med et par bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Flott bil! Skal følge med her.. Har selv en original E28 528i, herlige biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Pen E28 med flotte felger! Hilsen eier av en annen alpinhvit bil med m-striper. Ta godt vare på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Det ble virkelig pent med de hjulene, men ser problemet med størrelsen. Uansett en pen bil! Har du noen bilder av interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Takk for det, gutter! Tok noen bilder av interiør, men med sol/motlys ble det dårlige greier! Skal få tatt noen nye under bedre forhold. Uansett er det sort sports-skinn i rimelig bra stand. Ingen slitasje eller hull i skinnet. Forøvrig har jeg fundert på dette med M-stripene. Jeg liker en "clean" look, og har faktisk vurdert å fjerne de. Er det galskap, eller er det noe i det?? Hva ville DU gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Pen E28 med flotte felger! Hilsen eier av en annen alpinhvit bil med m-striper. Ta godt vare på den. Vi burde parkert ved siden av hverandre på treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Jeg synes du skal beholde stripene, men kanskje heller bytte ut de gule tåkelyktene (folie?). Synes de gir bilen et litt "rånete" uttrykk (Henta forresten 518i'n min i helga, så nå cruiser jeg hver kveld, E28 er digg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Jeg synes du skal beholde stripene, men kanskje heller bytte ut de gule tåkelyktene (folie?). Synes de gir bilen et litt "rånete" uttrykk (Henta forresten 518i'n min i helga, så nå cruiser jeg hver kveld, E28 er digg! ) Helt enig i de gule tåkelysa! Det er IKKE folie, så må finne meg et sett nye. Tenkte også fjerne det lille M-merket i grillen, samt skiltplater fremme og bak. Vi får ta en cruise-tur i Oslo en kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Jeg monterte stripene siden hvit bil kan bli litt kjedelig og har hatt de i to sesonger nå. Bilen skal lakkeres innen ett/to år og da kommer jeg til å kjøre uten noen sesonger for så å sette de på igjen. For variasjonens del. Synes du skal la de være en stund. Du hadde passet inn i denne oppstilling på landstreffet i fjor: (kan fjerne bilde om du ikke vil ha det i tråden din) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Jeg monterte stripene siden hvit bil kan bli litt kjedelig og har hatt de i to sesonger nå. Bilen skal lakkeres innen ett/to år og da kommer jeg til å kjøre uten noen sesonger for så å sette de på igjen. For variasjonens del. Synes du skal la de være en stund. Du hadde passet inn i denne oppstilling på landstreffet i fjor: (kan fjerne bilde om du ikke vil ha det i tråden din) [ Bilde ] Jeg er en person som er avhengig av litt variasjon, men lar nok stripene være inntil videre Denne må også inn til lakk etterhvert, men har ikke tidsfestet dette. Flott bilde som du ikke må fjerne! Mangler jo bare en E28 der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Nydelige biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Er det originalt med hvite speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Er det originalt med hvite speil? Jeg vet at speilene på min bil er lakkerte, men dette var vel ekstrautstyr...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Stripene må beholdes ! Det er jo halve bilen !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå