Djwik Skrevet Januar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2015 da har jeg fått begynt litt så blir noen få bilder fant litt rust på samme plass som på gamle bilenlett å fikse der hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 (endret) Blei en bil til nå en 99 E39 525tds tidligere eid av shattered på forumet Hadde bilen inne for turbo bytte Noe som da desverre var for sent da motorn ikke hadde lenge igjen å leve Gammel turbo var skjeiv i vifta og hadde olje lekk Foran å bak Fikk bytta turbo + olje og filter Og bilen gikk pent etterpå og funket fint Men så begynte den å lage banke lyder Og kort tid etter døde den Hadde opp topp dekselet på den i dag Kammen var helt tørr og motor var ikke til å rikke Så den sitter i syv Stein Og må desverre byttes Ble enig med eier om og bare kjøpe bilen av han Så ble enig om en pris Er jo en 525tds touring manuel Som er ganske fri for rust bra kanaler og ny bakluke Så da får jeg prøve å få tak i en m51d25tu motor Endret Februar 8, 2015 av Djwik Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Blir bra å få ordna opp den bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 Blir bra å få ordna opp den bilen der Absolutt 520en er ikke noe hast Men tdsen blir å prioritere da Så får jeg pusle litt med 520en inni mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Blir bra å få ordna opp den bilen der Jeg regna på at motoren kom på ca 15 med frakt fra Koed, så det var ikke aktuelt med motorbytte for min del (ille når brukt motor koster mer enn bilens faktiske verdi) Litt trist å ta farvel med godbilen, selv om jeg vet den blir tatt godt vare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Når den er fiksa så kommer du nok til å prøve å kjøpe den tilbake Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Jeg regna på at motoren kom på ca 15 med frakt fra Koed, så det var ikke aktuelt med motorbytte for min del (ille når brukt motor koster mer enn bilens faktiske verdi) Litt trist å ta farvel med godbilen, selv om jeg vet den blir tatt godt vare på. Biler kommer og går Blir spennende å se E36'en din framover da. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Når den er fiksa så kommer du nok til å prøve å kjøpe den tilbake Skal ikke se bort fra det, hehe Biler kommer og går Blir spennende å se E36'en din framover da. Ja! Har snart hatt hele rekka nå, hehe. Skal prøve å ordne lås til bakluke (helt gåen) i dag, legger litt ut i tråden etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 (endret) Lag en ny tråd til den da vel. Så slenger du ut masse bilder (Men nå skal djwik få ha tråden sin i fred) Endret Februar 9, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 (endret) Får legge ut et bilde av tdsen og da lånte ett av bildene fra tråden til shattered Siden det er den bilen Så kommer det mere bilder utover Endret Februar 9, 2015 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Tror jeg har sletta en del bilder fra facebook, så er nok mye som ikke er i tråden lenger Det der er jo steingammelt, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Joa eneste forskjellen er jo lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Tråden er kjedelig uten bilder la ved et par jeg tok i går. Tørt nedi her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå