Djwik Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 takk for det sveigisliker selv å leve e39 tråder av de få det er hvertfall sånn rent prosjektmen absolutt moro å lese andres tråder også spesilet din for der er det ofte et nytt innlegg å lese på så prøver å holde koken litt oppe med litt bilder osv.. men blir lett glemtmen bedrer seg når dette motor greiene er ferdig bla mere tid til å ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Da blir det mini update Nå er tdsen blitt kjørbar hadde noe tull med sac clutchen så har hatt girkassa av 3 ganger å ikke skjønt en jævla dritt Til jeg fant haynes boka og kom på at jeg hadde glemt å resette selv justeringa på trykk plata Så nå har jeg lært hvordan enn ikke skal bytte sac clutch og hvordan jeg skal Så merker att enn lærer av sine feil til slutt Har litt montering av små ting igjen men det blir sånn pusle jobb Har også fått på sommer hjula på bilen Nå mangler bare setene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Learning by doing er det beste Kjør på med noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 kommer bilder i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Hehe, moro at du steller med den :wub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 Ja har lovet noen bilder og de kommer nu Støvsuging og montering av sete Montert på front og ny intercooler Litt ute bilder etter en liten vask Bilen trenger helt klart en dyp lakkrens og polering Og en liten kjøretur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 Da var delebilen kjørt vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Fine bilen, hehe. Godt at den blir tatt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 (endret) ja da har jeg blitt kvitt volvo 740inog da blir tdsen tatt i bruk fra og med i morgenmå handle meg nytt batteri da det jeg har i er gåentmen det er det nå verdt synes jegskal prøve å få vist den på eu kontroll på torsdag Endret April 28, 2015 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Sleng ut noen bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Digg!Jeg har et bilde selv, men har ikke fått rota meg inn hit med det enda, av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Nytt batteri er kjøpt i dagsønnak powerline 100aså nå tror jeg det skal bli start på bilen Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Har fått kjørt litt i dag Bilen funker greit Men må bytte dyse 4 med ledning Må gå over bremser Da det ikke er spreke greiene Så drøyer eu til uka Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2015 Idag har jeg hatt tid til å bytte interiøret på bilen samt tatt Å vasket over med litt ajax Fant også igjen ///M mattene fra e34 535en jeg hadde Passer ikke helt hundre men bedre enn ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå