Shattered Skrevet Mai 1, 2015 Share Skrevet Mai 1, 2015 Stilig farge på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 1, 2015 Share Skrevet Mai 1, 2015 Ble bra, det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 (endret) Begynte med å gå over bak bremser på tdsen idag Da håndbrekk tar dårlig Også var det rust på skiver Skivene lar seg redde med å pusse vekk rusta Men håndbrekket må overhalles Vert lite brukt siste åra så det har rusta godt fast Bremse slanger må også skiftes Bremse klosser bør også byttes etterhvert Endret Mai 3, 2015 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 (endret) har i dag bestilt et orginalt service kitt til håndbrekket på tdsenda får jeg jo også med de delene som har rusta sammenså får jeg satse på at vaierene er bruk barekoster ca 1000 lappen og det synes jeg det er verdt Endret Mai 4, 2015 av Djwik Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Se der ja, håpe den glir gjennom godkjenninga da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 tror jeg har en dårlig demper ogsåsynes den gynger litt i humpermen brekket funker ikke i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Ja, stemmer nok det. Tror venstre bak knirker litt?Haha, brekk ja. Unødvendig "onde". Det var dårlig da jeg kjøpte bilen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 greit å ha i ordenbruker det mye så er gull om det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 Fått håndbrekk deler i dag Har også instrument ringer i sølv på vei Lurer på om jeg skal farge pilene røde også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 De er et helvete å montere, hadde av speedoen 2-3 ganger på e46'en fordi de løsna haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 Monterte sånne i første e39en jeg hadde Faktisk ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 Har gjort litt i dag ikke så mye men litt Montert sølv ringer i instrumentet og farga nåler røde Også har jeg byttet høytallere i dørene foran Valgte å gå for infinty by harman referance 5002ix Bilen har jo relativt dårlig orginal anlegg så da blei det bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Nice! Detaljene utgjør forskjellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Prøvde å måle røykgassen på tdsen i dag Og den var endel for høy Tipper att dette skyldes att den ikke har katalysator Blir til å sveise inn en universal diesel kat Fra bilxtra(bosal) til ca 2 lapper Istede for å kjøpe ny orginal til 10 lapper Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Fått gjort noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå