Djwik Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 Njaei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 ja liten update i dag dahar i dag tatt meg tid til å faktisk fikse min egenbilskulle til å bytte fjærbein foran fikk demontert alt osv.. men glemte selvfølgelig å sjekke fjærbeins lageret før jeg begynteog dette hadde mye slakk og det som sto på bilen hvar litt bedre men ikke bra nok så det blir å skaffe nytt i mårra fikk også byttet hånbrekk bånd og diverse er glad at vaierene er i ordenførste gang jeg bytter dette på e39 selv har vert vert i orden på de forige bilene jeg har hattkjøpte komplett rep. sett fra billia tønsberg kosta ca 1000 lappen for bånd,fjærer,wire overføring og justerings skrue også fant jeg ut at jeg hadde dårlige stabstag foran det på høyre side hadde mye sand inni kula da mansjetten hadde revnaså dette må også byttes så blir å kjøpe 2 nyekommer også til å ta bort bremseskjolda foran da det bare er rustent skrap metal å ikke påbudt å ha på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Jævlig bra bilder denne gangen, ikke tatt med telefonen eller?Blir bra dette, digg å få den godkjent (kremt, katalysator også da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 ^ +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 (endret) Tatt med telefon jo Hakke begynt på katalystoren Enda Endret Mai 31, 2015 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Hehe, kommer vel en dag.. når du får fylt opp sveisegass... Blir bra dette, ja Samme som jeg hadde tenkt til å gjøre selv, men så ble det jo ikke sånn, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Har ordna sveise gass Har ny flaske stående Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2015 (endret) siste uka har det skjedd litt av hvertfått litt tid til sveising igjenså har nesten fått ferdig 520en for rust sveising og i dag har jegg bytta til meg et sett med 19tom gs concave fra shatterdfant ut at disse trengte nye bak dekk og ene felgen hadde 2 små sprekkerprøvde felgene på veien før jeg så skadenskall få rettet opp på 2 av felgene hos østfold felgteknikkogså har jeg prøve montert m fanger på tdsen Endret Juni 13, 2015 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 Jepp, får håpe du liker hjula. Jeg er veldig fornøyd, ruller hjem til andeby i morra og ser hvordan landeveien griper dem. Den fangeren kommer til å bli fet på bilen din. Men gøy å prøve noe nytt Bakdekka er helt skeivt slitt, på innersida. Trolig grunnet dekkstrekk, er ikke for der selv men har kjørt sånn fordi jeg ikke har villet bruke penger på nye dekk/felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2015 jeg liker hjula kommer til å like de bedre når de er fiksa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 Blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2015 etter å ha vudert litt på hva jeg skal gjøre med den sprekte gs concave felgenfant til slutt ut at det var billigere å kjøpe 1 ny felg fra gs bildeler til 2500,- ink 4 nye senterkopperenn å kjøre den ene felgen til østfold for og sveise og renovere felgen for 3000,-så 2500 sure penger blei sendt til gs nå i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2015 er ikke ofte reserve hjula blir bruktmen det ser jævla dumt ut med 19 foran og 15 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Her skjer det saker og ting ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå