Djwik Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=60811990&searchclickthrough=true&searchQuery=bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 Se der, ja. Må få noe flere bilder av dem først, men absolutt av interesse Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2015 blir montert i dagdårlig bilde men hadde så mye greier i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2015 Montert på Å ja skal senke bilen etterhvert så trenger ikke noe pes om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Senk er oppskrytt! Synes du skal kjøre på med hevesett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Bytt understell med Toyotaen du har utenfor verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2015 Toyotan er ikke min gabz Og den skal snart vekk da han jeg leier plass med har sagt opp Så jeg skal flytte inn i rommet ved siden av Etter hvert å da får jeg det aleine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Ah, så deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2015 I dag har jeg balla med en 2000 E39 bensin dobbel vanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2015 520en er solgt gikk grise billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2015 Idag har jeg fått hjelp av shattered å få kasta litt søppel på dynga Også kjørte jeg tdsen en tur i vaske maskina Ble rein å fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 både idag å i går har jeg faktisk fått æren og tiden til å skru litt på tdsenbyttet bære armer foran i går på begge siderbyttet skiver + klosser foran i dag og ristingen er borte også funnet ut at jeg har hull i turbo slangen til intercooler og er derfor den suser noe vanvittig ved på drag noe som også resulterer i tykk svart tåke etter bilenog lime å teipe denne slangen er nytte løst fant jeg ut har prøvd og det bare blåser ut igjeni mårra skal jeg prøve og få bytta bremse slanger eller ende leddfår se hva som er lettestmå bytte viskere også veit jegdisse er jo litt spesielle fant jeg uthar også en katalysator å sveise påting drar utblei ingen bilder nåmå skru på jobben om dagen da han jeg leide verksted sammen med nekter å komme seg ut pgaprosjektet hans ikke har bremser å da kan han ikke fjærne bilen tydlig visog selvfølgelig må han da ha nye bremse pumper bakog har da ikke tid til dette selv så han har lagt krav på og la bilen sin henge i bukken der til noen andre fikser det for hanog han som jeg skal bytte plass med er jo litt irritert over det da for han får jo da ikke flytta inner nok nummer før den bilen blir taua vekk Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Haha, håper Jørn fjerner bilen hans Vi henta også dørpaneler i helga, matchende interiøret. Bilen ryker godt ved pådrag, røykla alt som heter veier bortover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 Haha, håper Jørn fjerner bilen hans Vi henta også dørpaneler i helga, matchende interiøret. Bilen ryker godt ved pådrag, røykla alt som heter veier bortover bilen bidrar på mest miljøvenlig måte noen hybrid og el bil eiere blir jo litt forbanna men det gir jeg faen i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2015 ja har da fått skrudd litt på tdsen i dag igjenbytta ytre endeledd begge sider foranbytta bremse slange høyre foranbyttet stabstag venstre foranog midler tidig fiksett turbo slangen surra 4-5 runder med gaffa teipser ut som det holder foreløpingblei betydlig bedre dra å mye mindre bråk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå