Djwik Skrevet Desember 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2014 Litt på etterskudd men god jul og godt nyttår til alle som ser på tråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Litt mer "info", ser jo at den ikke starter. Flere som har tippa starteren, hva tror du? http://bimmers.no/topic/769996-shattereds-e39-525tdsutena-operasjon-bakluke/page-10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2015 vet ikke kanskje burde prøvd å slepe den i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Da har jeg fått ordnet meg verksted lokale med en venn av meg Ikke spesielt stort men det har løfte bukk noe som hjelper Er mulig at jeg starter ny tråd med denne bilen Siden det blir litt rot på denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 post ut noen bilder av verksted ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Fikk tatt ett par litt halv dårlige bilder av verkstedet Ikke ferdig med innredninga enda Audien som står der har han andre jeg leier sammen med Lokale er på 40m2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Ikke så mye oppdatering men litt Har fått tak i verktøy skap som jeg fikk billig av jobben 1000,- med verktøyet som var inni Kompressor kommer også etterhvert Gamle kompressorn på jobben som trengte ny topp pakninga fikk denne også for 1000,- Også blei dreiebenken satt inn der nå i kveld Ikke noe bilder i dag Også skal snart bmwene fraktes bort ditt også Så blir det litt mer ryddig i gården hjemme For nå ser det ut som et bil hoggeri her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 Fått frakta bilen bort til verkstedet i dag å fått den på plass der den skal være ikke noe bilde i dag Blei ikke tid til å ta ett men det kommer Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 Fått deler til luft kompressorn (Ikke noe med bilen å gjøre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2015 ja desverre ingen bilde oppdatering i dag hellermen i dag fikk jeg frakta kompressorn fra jobben og til verksted også fikk jeg byttet topp- pakningene på denetter som den hadde gått varm men stempel ringer osv.. var heldigvis i orden tengt å få begynt litt med bilen i dagogså skal jeg en tur til for se på tdsen til shattered om det er mulig å finne feilen på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 du som endte med verksted der ja kjekt med løftebukk da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2015 ja jeg har sammen jan bjune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå