lagunilla Skrevet Mai 4, 2013 Skrevet Mai 4, 2013 1998 Enkel vanos 523i selges i deler. Kan nevne bra deler før jeg legger ut bilder: - Sportsstoler i sort skinn (Førersete er litt slitt) - Orginale Hella front og baklamper - Antiblend funksjon på speil inne og ute. - Multifunksjonsratt (4-eika) - Rondell felger med dritbra dekk! 18" Ser at mange er intrs i bakluke, så jeg kan allerede nevne at bakluka er søppel. Rustet ihjel. Bilens farge er orientalblau. Edit: Bilder
Kostmaster Skrevet Mai 4, 2013 Skrevet Mai 4, 2013 Hvor mye skal du ha for Hella front lyktene? passer dem til min E39 2000 mod etter faceliften. Jeg har xenon i nærlys
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 4, 2013 Skrevet Mai 4, 2013 Forsterker der alle utgangene er inntakte ?
lagunilla Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Skrevet Mai 4, 2013 Hvor mye skal du ha for Hella front lyktene? passer dem til min E39 2000 mod etter faceliften. Jeg har xenon i nærlys Solgt istad. har du batterifeste? Sitter der den. Bud Hva skal du ha for interiøret ? Bud? Men se bilder først da. Førersetet er litt slitt. Forsterker der alle utgangene er inntakte ? Den kjønte jeg ikke
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 4, 2013 Skrevet Mai 4, 2013 Den boksen som er til anlegget bak i bagasjerommet på venstre sida forsterker eller hva det er for no, min er ødelagt ihvertfall hva skulle du hatt for den?
lagunilla Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Skal legge ut bilder litt senere på dagen, når jeg er hjemme;)
Dinge Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Jeg har en E39 selv. Og synes jeg har noe usaklig dårlig lyd i stereoanlegget. Vet du om disse 523'ene kom med noe "større"? Jeg har høyttalere fremme med diskant og bak oppe i taket.
BMWE30I Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Har du utvendig dørhåndtak til sjåfør siden du kan selge? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå