lagunilla Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 opp. Edit: Vil bare nevne at det er så mange useriøse kjøpere her. Når en sier han skal ha noe, og jeg sitter i garasjen i flere timer for å demontere, og delene er klar for sending så vil'n ikke ha delen. Det er så kjip og ikke så gøy for meg å sitte å demontere bilen i filler. Det har også vært slik at jeg har sendt deler via posten der frakta kom på 140 ,- og kjøperen har IKKE henta delen. Da ble delene returnet hjem til meg. Dette har skjedd 3 ganger
lagunilla Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 Litt usikker på pris. Kjøpte nye dekk i fjor, kjørte ned mot Europa, og de dritt veiene i Serbia ga en av felgene et skikkelig smell der jeg fikk sprekk på baksida. Er ikke ille og fikk pris på retting og sveising på 900 kr i Oslo. Så 3000 syns jeg er bra pris.
Otis Skrevet Juni 10, 2013 Skrevet Juni 10, 2013 Deksel over batteri og evt forsterker på høyre siden bak. Såfremt at det ser pent ut og at klipsen er OK. Har du det?
Otis Skrevet Juni 10, 2013 Skrevet Juni 10, 2013 Det på siste bildet. Skrev feil i mitt forrige innlegg. Dekslet ser bra ut, har dekslet en fungerende låse klips/mekanisme?
Otis Skrevet Juni 10, 2013 Skrevet Juni 10, 2013 Hvilken sum vil du ha da? Den koster 888,- hos koed.no
ChicoE39 Skrevet Juni 12, 2013 Skrevet Juni 12, 2013 Heia! Trenger relé til Vindus visker motoren. Vet de ikke koster mye nye men har du en? Svar gjerne på sms haster litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå