bjalle Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Det stemmer,mulig den går 1 gang når du vipper opp spaken men ikke etterpå(må ut å prøve husker ikke)
Alpejohn Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Bare og slå på regnsensoren og skvette litt vann på opp på sensoren og se om den starter det. Og når du slår den på, so går den en gang, eventuelt flere om ruta er skitten. Kan av og til være en "pain in the ass" den sensoren der..
Sjøbuse Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 Ok. Får teste litt i morgen. Ruta ble bytta rett før jeg kjøpte bilen for noen uker siden. Kosta vistnok 16 000. Bare håpe de ikke har tatt livet av sensoren eller no sånn.
Alpejohn Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Vis de har bytta sensoren når dem bytta ruta må den kodes/initialiseres Kan være det hjelper og initialisere den på nytt uansett.
Alpejohn Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Det vet jeg ikke, aldri prøvd det. Men du kan jo sjekke inn på RLS/AIC modulen, om du finner noe som har med initialisering og gjøre
Sjøbuse Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 Ok. Jeg får sjekke om den virker i morgen før jeg begynner og bekymre meg for det. Hehe.
Alpejohn Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Bare hyggelig. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Sjøbuse Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 I dag regnet det. Satt vinduspusseren i hakk 1 da pussa den ruta hvert 7-8 sek eller no sånn. Og var ingen forandring samme hvor jeg stillte dett interval hjulet. Mengde regn gjore heller ingen ting med farta.
Alpejohn Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Da ville jeg prøvd og initialisert den på nytt i første omgang.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå