Fredrik 90 Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Nei å nei Dette var veldig trasig, håper virkelig noen biler ble reddet ut hvis ikke så er dette ett stort tap.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Nei å nei Dette var veldig trasig, håper virkelig noen biler ble reddet ut hvis ikke så er dette ett stort tap.... så vidt jeg har forstått så var det ingen tilstedet når det begynnte å brenne og det var overtent når brannvesenet kom. 6 biler sto der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Føler meg fjern nå, men hva var dette for slags sted? Utrolig kjipe greier for alle involverte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 https://m.facebook.com/#!/groups/523241 ... =805065012 Jeg vil oppfordre alle til å ta en titt her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 http://www.eub.no/nyheter/article6656410.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Triste greier. Ble alle de bilene som er bilde av der, brent opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Jeg bor i nærheten, og er kjent i området der, ved siden av verkstedet til Audun var det også et billakkeringsfirma som var veldig dyktige, dette gikk også opp i røyk, det var vel 3 stk e30 M3 som brant opp ja, i tillegg til gromme bmwer og et lass av gromme deler. Utrolig tragiske greier! noen som vet årsaken til brannen? Etter som det jeg har forstått så begynte det og brenne i lokale til Audun? Sigurd : Ikke de som stod ute nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Det der er leit alltid like kjedelig med brann osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå