JMossige Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 (endret) Dette er min 2002 E46 320Ci (2.2l) M-sport i fargen Topasblau, med svart alcantara interiør. Endret Mai 4, 2016 av JMossige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Ah det er din jeg ser kjørende forbi på Forus. Den så sykt strøken ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Lekkert! Har sett litt på bilen i tråden din på dcn også. Blank og fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Takker så mye Stemmer det Kosaisan, jobber på Sola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Utrolig gromt !! meeeen bytt bak potta da !! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Grom bil du har elsker den fronten, og digger at du kjører med så spaced up farge på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Takker matsi: Hva er galt med ACS potta? Hehe Tzunami: Glad i å skille meg litt ut, så da prøvde jeg noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 På tide du fikk laget deg en tråd her nå. Gromt som bare det. Men en liten ting jeg bemerket på noen av de nye bildene her. Synes faktisk det er litt vel mye bakkeklaring mtp. på looken ellers Spesielt på bildene bakfra. Ja hva er galt med potta? Synes den er kul og ikke noe "alle andre" har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Ja var på tide. Ventet egentlig bare på skikkelige bilder Er helt enig ang. bakkeklaringen. Skulle gått for 18" - Ser for tiden etter BBS RC300 i 18x8,5" og 10" - så får jeg håpe på litt mindre bakkeklaring med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Thats the spirit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Har ikke sansen for acs stussen. Mene var ikke det jeg tenkte på der akkurat.. Var bare det at jeg ikke synes det rettferdigjør den komplette looken på bilen.. Manglet liksom noe i hekken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Planen er egentlig CSL diffuser med quad eksos, hvis jeg ikke går for E46 M3 etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Ikke kladd på quad på en 320.... Vær så snill.... La den være som den er du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Trenger jo ikke gå for quad kunne vært kult med sånn 335 look da blir hekken litt mer spesiell Men csl diffusor og m3 eksos er ikke dumt det heller. Mtp fronten og luka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Var det som var planen, men det som frister mest nå er E46 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå