APedersen Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Tøøft, få dem på! Det er noe jeg virkelig gleder meg til å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Montert og meget fornøyd APedersen, Beivakongen og hare4 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Lagt på oransje folie på lyktene på Luka? ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Nye klare lykter med lamin-x over ja Så hvis noen er interessert i de gamle smoked, så går de for 600,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2014 Har lyst på ny eksos. Noen som har erfaring med Scorpion på M54? Fin pris på dette, 6000,- uten frakt fra UK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Endelig, ble skikkelig rett det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2014 Ja du hadde helt rett APedersen, ble veldig bra APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Har lyst på ny eksos. Noen som har erfaring med Scorpion på M54? Fin pris på dette, 6000,- uten frakt fra UK. Har hørt at scorpion anlegget bråker noe helt fryktelig! Har lest mye bra om dette magnaflowanlegget på e46fanatics! Ligger mye i samme prisklasse som scorpion anlegget hvis du ser på ebay! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Scorpion er råå lyd på! Kjøp det, billig å bra. bråker litt, men fin R6 lyd er jo ikkje vondt for øra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Syns det er pen lyd i scorpion, en tidligere lærer av meg hadde e36 m3 med slik eksos, låt bra pent den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Sitter med samme tankene å bestille det selv, litt bråk klarer jeg Jeg har bare ikke lyst på uling i bilen på lavt turtall. Lyst å kunne kjøre pent med bilen sånn at den er stille men når man først trør på så brøler det godt Men det er jo 3 lydempere på det så det burde vel ikke bråke for mye? Op Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 Selger nå Zito felgene uten dekk. 19" x 8,5" ET20 og 9,5" ET20. Pulverlakkert Golden Yellow med veldig pen finish. 6000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Intr i bytte i Zito wp111 4stk 18x9.5 med helt nye toyo t1r dekk på? Går veldig fint på e46 Får vertall bilen lav nok med disse hjula Eller skal du ha noe helt annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Er ikke det sånne han har fra før? Hehe. Bare 19" og gule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 Er WP111 jeg selger ja Har funnet nye jeg skal ha, så er desverre ikke interessert i bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå