APedersen Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Det blir spennende å se Jeg går selv bare å venter på dekk, gleder meg som en unge til jeg kan slippe bilen ned på jorda!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet August 19, 2014 Forfatter Share Skrevet August 19, 2014 Ja gleder meg skikkelig, har ventet lenge nokk nå kjenner jeg Jeg skal bruke PSS'ene som står på de gule, er kun slitt av ca. 2mm bak og 1mm fremme så lenge jeg har hatt dem. Meget bra slitestyrke Skal også få gjort noen andre små mods samme dag felgene kommer på. Så har jeg "booket" photoshoot med JKO Photography, så satser på pent vær framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Pilot Super Sport du hadde ja? Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet August 19, 2014 Forfatter Share Skrevet August 19, 2014 Det stemmer, meget fornøyd med dem Skal prøve Pirelli PZero Nero GT neste gang for å sammenligne. Får veldig god pris på dem siden det er "hovedmerke" på jobb APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 Da var nye felgene montert Bilen trenger en grundig vask før helhetsbilde kommer. Må også senke 1cm bak og koble opp nye angel eyes. lassew93, M|Fjeld og Mr_Soul reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Disse var feeet, bare å slenge ut noen flere bilder så fort som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 Takker så mye Flere bilder kommer når bilen er ren. Blir også photoshoot om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Fett, mer bilder ja Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Lekkert! Kan jeg spørre hva du ga for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet August 27, 2014 Forfatter Share Skrevet August 27, 2014 Her er et helhetsbilde alikevell Fortsatt skitten, men nå er det blitt pent vær, så skal få vasket den imorgen mest sannsynlig. APedersen: Veldig fornøyd HPVL: Sender deg PM HPVL, APedersen og M|Fjeld reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Nice! Ser jeg riktig at de er ganske konkave bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet August 27, 2014 Forfatter Share Skrevet August 27, 2014 Takker Ja det stemmer, de er utformet slik som nyere BMW M felger med ekstra "senterkonkave", altså en knekk inn mot midten. Blir mye bedre bilder når bilen er klar for kameraet til JKO Photography, har bare mobilkamera for hånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Ble fett det der Gleder meg til bedre bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Da var ringene koblet til. Nå mangler bare litt senk bak, så er den klar for skikkelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Likte myye bedre gule ringer! Hvor har du handlet felgene? HRE kopi ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå