JMossige Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Hehe, må nokk få solgt min først, hvis jeg ikke finner en vil vil bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Nye felger på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Det blir nok en innertier med nye felger! Blir de lakkert/plastdippet i en sprek farge eller skal de beholdes sølvgrå? Veldig fin bil, foresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Denne bilen er omtrent akkurat sånn jeg vil min fremtidige skal se ut! Blir gøy å se hvordan den blir med de BBS felgene Si ifra om du vurderer salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Takker så mye De blir beholdt slik i første omgang hvertfall. Blir også å bytte ut de gule ringene i lyktene med hvite LED. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Neineinei, kan ikke ødelegge alt det som var så tøft og særegent med denne Digger den fargekombinasjonen det er på den nå! Men blir helt sikkert bra det andre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Veldig glad i fargekomboen selv. Men ville ha noen litt grommere felger i 18" for å få rett bakkeklaring. Men blir fortsatt kun innerste ringen, og "blacked out" ellers i lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Idag fikk jeg bestilt multifarget LED ringer til lyktene itilfelle jeg finner ut at BBS'ene skal få ny farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Umnitza Orion v2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Ble nonamed fra ebay:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 hehe, er du på budsjett etter felgkjøpet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Egentlig ikke, men har god erfaring med nonamed fra ebay, så ser ikke vitsen med å legge ut 3 ganger så mye når det funker like bra. De gule jeg har nå er ebay nonamed, og har ikke hatt et eneste problem til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Good to know Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Gleder meg til og få leppa til CSL fangeren på min også, ser så digg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Ja meget fornøyd med leppa, litt dårlig passform, men skal justere etterhvert. Har du tråd Stawky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå