Gå til innhold

Jalopnik om hvordan E30 Touring så dagens lys

Share

Anbefalte innlegg

Herlig historie :D Er dette som er litt artig at bak store og populære modeller så er det helt vanlige personer med vanlige behov som står bak, 3-serie Touring er siden blitt kjent som markedets mest velkjørende stasjonsvogner :) F31 er bærer tradisjonen stolt videre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... absolutt en artig historie og hvis jeg ikke husker helt feil minner den litt om en nogenlunde tilsvarende historie vedr. en custombygget E28 Touring. Den ideen ble senere plukket opp av bl.a Schulz. E28 kom imidlertid aldri offisielt som Touring... dette konseptet måtte vente til E34 kom på markedet i 1988... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig historie :D Er dette som er litt artig at bak store og populære modeller så er det helt vanlige personer med vanlige behov som står bak, 3-serie Touring er siden blitt kjent som markedets mest velkjørende stasjonsvogner :) F31 er bærer tradisjonen stolt videre :wink:

F30/F31 er et av de aller beste kjøpene på Premium-markedet akkurat nå. Den bilen kjører hysterisk godt. Kommer snart en test på 328i man. i Motor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E28 kom imidlertid aldri offisielt som Touring... dette konseptet måtte vente til E34 kom på markedet i 1988... :)

Nja, BMW holdt nå litt igjen før de lanserte E34 som 1992 modell :) Bare for å pirke litt.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går en slik e28 ombygging i Arendal!

Hvilken da tenker du på, farge? Husker for mange år siden det pleide å stå er sølvgrå Schulz ved Gromstad Motor på Stoa, tror det var en som jobba i området som hadde den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker vi på den samme. Den sto der da jeg trente på Spenst, så begynner å bli 5-6 år siden jeg har sett den, når jeg tenker meg om

Ja jeg kan heller ikke huske å ha sett den siden, men en her på forumet har jo ett Schulz Alpina prosjekt tror jeg. Han bor i Arendal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...