Espen` Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 God Aften! Har vært uten bil siden... Oktober 2012?.. Nå har jeg bruk for bil, men jeg er ikke en mann av fornuft.. så en Toyota Carina e.l blir det ikke. Har vurdert: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41373957 Og http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39861990 Men jeg tror disse er priset litt i overkant..? Førstnevnte har også noe rart på gang v/grill (stooor glippe til panser) Jeg er på utkikk etter deres synspunkter/tips! jeg kan å ta vare på biler, men sveising og lakking vil jeg ikke ha noe av.. (derfor disse objektene) Skulle det komme forslag til andre objekter.. ..jeg er pirkete opp i mente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 E30 er definitivt fine biler, men de er dessverre ofte dyre. Firmaet Altibil AS har imidlertid vært kommentert i forumet tidligere (ikke overveiende positivt) og jeg vil derfor anbefale et kjapt søk. Lykke til med prosjektet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Den første du linker til lå vel ute til 140 lapper tidligere om jeg ikke husker feil? De fleste var vel enig i at de ser mer eller mindre kastet sammen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Skal du bruke så mye penger på gammel e30 så bør du finne en som er lovlig å kjøre langs vei. Ingen av disse er det slik di står nå. Vil du ha en fin 2 dørs e30 med lite kilometer så vet jeg om en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 De to bilene du linket til er overprisede. Spør du meg er de verdt kanskje halvparten av prisen i annonsen. Utover det råder jeg deg til å følge med på E30-salgssiden her på forumet. Lykke til med jakten! Edit: hvis de to første bilene er innenfor det du er villig til å betale vil jeg heller anbefale denne (uten at jeg kjenner til bilen): http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41115527 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 E30 er kjempefine biler, men du burde klare å finne gode eksemplarer til halvparten av prisen. Selv om dessverre mesteparten er ganske overpriset. Til denne prisen som E30ene der ligger på tror jeg heller for eksempel noe slikt kunne vært et bedre bilhold: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41184561 Men selvfølgelig, MÅ det være E30 så ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 de to bilene ble solgt til altibil for ca 50 000 og 65 000 kr det er mer korrekt pris for de bilene... som de andre sier, du finner mye bedre til lavere pris =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole1990 Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Var der idag og prøvekjørte å såg over den siste linken din. Er 117 tusen for en sån rr bare tull av dem! Prøvekjørte å synte fram alle feila jeg fant til selgeren, selv han vart fortvila så jeg ga han bud på 55 lapper, og 65 vist di ville ordne alle feilene! Men litt uprofft legge ut så dyrt å ikke orden alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Har denne, vurderer salg til rett pris! orginal e30 1987. PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Skal du kjøpe E30 over 100k så kjøp denne! : viewtopic.php?f=11&t=222726&start=390 Veldig mye bil for pengene.. og løsninger som er bedre enn 99% av de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå