Cab3serie2009 Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 Hei, jeg er på utkikk etter en BMW. Var egentlig veldig keen på denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38497652 Den står i Arendal, men etter naftesten jeg fikk utført 14.5.13, som ga svært nedslående resultat, ble den utelukket. Jeg er nå begynt å se til Tyskland, men ser der at prisene på M-pakke er høyere enn her. Hva mener dere som kan BMW? Er M-pakke et must eller går det fint å kjøre bilen uten? Jeg er på utkikk etter en 3-serie cabriolet, svart eller sølgrå. Pris cirka 160' Jeg skal hovedsakelig kjøre i Trondheim, og her er det ingen spesielt raske veier, utover en 90-sone til flyplassen. Er det en myte at bil med M-pakke feier bakken og tar borti alle fartsdumpene eller stemmer det?
awt Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 Det er jo ingen problem å ha en bil uten om du ikke bryr deg nevneverdig om dette. Både e46 coupè og cab har sportsunderstrell fra fabrikk, så høyden er lik som de med M-pakke. M-fangerene er heller ikke noe lavere enn standard-fangerene, så her er det ingen forskjell. Andre ting som følger med i pakken er et annet ratt, sportsseter og litt andre småting. Mange av bilene uten M-pakke vil nok likevel ha f.eks. sportsseter. En del av de bilene som er oppgitt med M-pakke har også ofte kun ettermonterte M-fangere. Jeg ville mye heller lagt vekk på nyest/best bil mulig enn M-pakken ettersom du er litt usikker på denne. Ettersom den bilen du linker til er faceliftet antar jeg at du muligens ser litt etter dette, og da vil jeg anbefale biler produsert i 2004 eller senere (ikke nødvendigvis 2004-modeller, da disse ble produsert fra sept. 03), grunnet 12-års rustgaranti.
StigJ Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 Henger meg på awt her. Jeg synes faktisk standardfronten på facelift coupe/cab er litt stilig. Er jo nesten sjeldnere enn M-Tech. Kriterier jeg hadde gått etter: Så ny som mulig, så lav kilometerstand som mulig (men ikke usannsynlig lav heller) Sportseter og skinninteriør (et must i cab). M-Tech understellet senker vel ikke mer enn 15-20mm så du vil nok uansett ikke få automatisk jobb i feievesenet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå