icemanM5 Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 Det skal jeg få til i løpet av kvelden. Er ikke hjemme nå. Tusen takk for hjelpen!
lagunilla Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Det var faen meg bra du ba meg om sånt, hadde latt parklysa være på, og jeg har eksamen imorra!
icemanM5 Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 Hehehe... Se der ja, var vel litt hell i uhell dette da skjønner jeg... Glad jeg kunne hjelpe...!? Og selv takk så mye for god hjelp! Da skal jeg se om jeg får liv i spot'ene mine...
icemanM5 Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 Da ble det oransje spot'er i taklampa mi!
icemanM5 Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 Jeg la opp en ledning fra utgående strøm på den dimmebryteren ved siden av hovedlys-bryteren.. Ergo har jeg samme dimming på de spot'ene nå, som på resten av dimbart lys i instrumenter og div... Blei perfekt!
icemanM5 Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 Hæhæhæ.. Jo takk, det var jo litt artig å faktisk få ting til å virke da.. Ingen som har fortalt meg før at om ikke bilen er levert med en såkalt lyspakke, så er ikke spot'ene i taklampa kobla til.... Men spot'ene sitter jo i alle E39 da, så jeg må jo få si at det er rimelig jalla at bmw har spart på EN jævla ledning opp i taket, fordi kjøper av bilen ikke har bestilt med extra lys i dørene....
Saltkjelen Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Hæhæhæ.. Jo takk, det var jo litt artig å faktisk få ting til å virke da.. Ingen som har fortalt meg før at om ikke bilen er levert med en såkalt lyspakke, så er ikke spot'ene i taklampa kobla til.... Men spot'ene sitter jo i alle E39 da, så jeg må jo få si at det er rimelig jalla at bmw har spart på EN jævla ledning opp i taket, fordi kjøper av bilen ikke har bestilt med extra lys i dørene.... Du får taklampen uten de orange diodene og det er den som blir levert på biler uten lyspakken. Det er helt sikkert eieren før deg som har satt inn nåværende lampe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå