Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe... :D Se der ja, var vel litt hell i uhell dette da skjønner jeg... :P

Glad jeg kunne hjelpe...!? ;) Og selv takk så mye for god hjelp! Da skal jeg se om jeg får liv i spot'ene mine... ;)

Skrevet

Jeg la opp en ledning fra utgående strøm på den dimmebryteren ved siden av hovedlys-bryteren.. Ergo har jeg samme dimming på de spot'ene nå, som på resten av dimbart lys i instrumenter og div... ;) Blei perfekt! :)

Skrevet

Hæhæhæ.. Jo takk, det var jo litt artig å faktisk få ting til å virke da.. :) Ingen som har fortalt meg før at om ikke bilen er levert med en såkalt lyspakke, så er ikke spot'ene i taklampa kobla til.... Men spot'ene sitter jo i alle E39 da, så jeg må jo få si at det er rimelig jalla at bmw har spart på EN jævla ledning opp i taket, fordi kjøper av bilen ikke har bestilt med extra lys i dørene.... :o

Skrevet
Hæhæhæ.. Jo takk, det var jo litt artig å faktisk få ting til å virke da.. :) Ingen som har fortalt meg før at om ikke bilen er levert med en såkalt lyspakke, så er ikke spot'ene i taklampa kobla til.... Men spot'ene sitter jo i alle E39 da, så jeg må jo få si at det er rimelig jalla at bmw har spart på EN jævla ledning opp i taket, fordi kjøper av bilen ikke har bestilt med extra lys i dørene.... :o

Du får taklampen uten de orange diodene og det er den som blir levert på biler uten lyspakken. Det er helt sikkert eieren før deg som har satt inn nåværende lampe. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...