AndreasW Skrevet Oktober 16, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2015 Beklager at det er dårlig med oppdateringer, bruker stort sett bare instagram. Men her er hvertfall litt HenrikSolberg og MarcusSteffensen reagerte på dette 2
tommyheimberg Skrevet Oktober 17, 2015 Skrevet Oktober 17, 2015 Så sinnsykt tøft:)), nørmer den seg ferdig med buene eller? Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk
tommyheimberg Skrevet Oktober 17, 2015 Skrevet Oktober 17, 2015 Ser nå att det ikke er buer bak[emoji14] Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk
Gabz Skrevet Februar 1, 2016 Skrevet Februar 1, 2016 Til dere som ikke har fått det med dere, så er skjermene ferdig og bilen lakkert Ser Andreas ikke er her så ofte, så tenkte å dele noen bilder fra Facebook. Robin94 reagerte på dette 1
Robin94 Skrevet Februar 2, 2016 Skrevet Februar 2, 2016 Synes det ble ganske rått det der! Spent på å få se den bakfra me ferdi bakfanger
AndreasW Skrevet Februar 5, 2016 Forfatter Skrevet Februar 5, 2016 Suger på å oppdatere! Men er nesten ''ferdig'' nå Frode D reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Februar 6, 2016 Skrevet Februar 6, 2016 fy faen det ble helt rått! ser du skal selge felgene nå også?
AndreasW Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Skrevet Februar 22, 2016 Litt mer! Ikke helt ferdig enda, mye justeringer og småtjafs her og der Bendik Kjellevold, HenrikSolberg, Erlandhaugen og 3 andre reagerte på dette 6
Gabz Skrevet Februar 22, 2016 Skrevet Februar 22, 2016 (endret) Sexy som alltid! Panseret skal også justeres, regner jeg med? Skal bakruteviskeren bli eller vurderer du å fjerne den? Tror det hadde vært mer cleant. Endret Februar 22, 2016 av Gabz
Magnus. Skrevet Februar 22, 2016 Skrevet Februar 22, 2016 Tøft. Hva har du gjort unde bakruta ? Så ut som det var gjort noe der. Lukter s54 neste vinter
AndreasW Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Skrevet Februar 22, 2016 57 minutter siden, magnus-e-30 skrev: Tøft. Hva har du gjort unde bakruta ? Så ut som det var gjort noe der. Lukter s54 neste vinter Ikke helt sikker på hva du mener Har fjerna emblem? Har lyst på motorbytte ja, men får ta det etter pengboka 1 time siden, Gabz skrev: Sexy som alltid! Panseret skal også justeres, regner jeg med? Skal bakruteviskeren bli eller vurderer du å fjerne den? Tror det hadde vært mer cleant. Panseret er ikke igjen på første bildene Viskeren får bli foreløpig, er merke etter viskeren i ruta så må kjøpe ny rute i såfall, og det blir ikke med det første
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå