AndreasW Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Rått ! Åssen frontfanger er det på bilen ? Blir den å passe til breddinga ? Eller vil du selge den ? Er en replika M3-fanger tilpassa sedan/touring, den passer ikke til breddinga nei. Ikke så mye å selge da jeg har kappa den i biter Blir Norges råeste E46! noen planer med motoren ? Akkurat nå er den for dyr å bygge om pga 10årsregelen, så får se om det blir litt lett trimming av den som står der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Ser fram til du er ferdig og får klaska på litt lakk og Har du ein plan på når du skal væra ferdig med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Ser fram til du er ferdig og får klaska på litt lakk og Har du ein plan på når du skal væra ferdig med bilen? Målet er Gatebil Våler, hvis ikke så blir det GS-treffet på bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Er fangen helt ødelagt ellers er jeg intr i den Mvh lloyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Er fangen helt ødelagt ellers er jeg intr i den Mvh lloyd Ja, jeg har kappa ut en stor bit på høyresia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Dette blir tøft lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Norges sjukeste e46 vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Ja, jeg har kappa ut en stor bit på høyresia. Send bilde av det som er igen av den på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 Flipped plates, årets poppis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 Flipped plates, årets poppis Prøver å starte en trend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 Snu skiltet... Vips du har russiske skiltplater! Jimbo92, RF91, williamwiers og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 Snu skiltet... Vips du har russiske skiltplater! Skulle akkurat til å sei det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 hvordan går det her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 (endret) hvordan går det her? Ifølge instagram profilen hans har han kutta av breddinga foran fordi han ikke var fornøyd.. Edit: Ser ut som han hvertfall har fått breddinga på igjen på den ene siden! Endret Mars 11, 2015 av BimmerSmoke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå