pautomagi Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Det ble meget pent ! ps: Gamle hjul til salgs da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 Takker! De beholder jeg nok desverre, kjekt å ha magnevorland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Det var ikke feil, men likte bedre rondellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Prøvde å lage en kamerarigg i går, og dette ble resultatet Første gang jeg bruker noe sånt så bildene er litt blurry, men satser på at det blir bedre etterhvert! Durochris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Tøffe bilder men syns rondellene kledde bilen myyye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleE30 Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Meeget pen bil! Hvilken dekkdim har du på de nye felgene? Vegard welle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matskb Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Vaska den og monterte carbon splittere i dag, og hadde en liten photoshoot Fyyy flate for ei vogn ! dritbraa ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Lenge siden jeg har oppdatert her, men ting skjer kan jeg love Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Kjekt med flere på luft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Den bilen er så rå ! Gleder meg til jeg får gjort noe med min nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Norges feteste E46 Touring, uten tvil! Herlig look på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Hvilket merke er panseret ditt og hvordan er passformen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Denne var tøff! kledde rondell felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Kjekt med flere på luft Joda, systemet mitt er ikke så fancy som dere som har accuair osv, men det funker! Hvilket merke er panseret ditt og hvordan er passformen ? GS, passformen er helt grei. Denne var tøff! kledde rondell felgene Rondell kler det meste, men kan ikke bruke samme hjula 2 sesonger så nye hjul er bestilt fra statene Noen bilder jeg tok i dag, og et gammelt et jeg redigerte. Here's some pictures I took today.(And a old picture I edited) The 32's are now white btw:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Ser veldig bra ut Hva slags luft understell kjører du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå