Gå til innhold

Min Anthra E39 528 *SOLGT*

Anbefalte innlegg

Jaja. Heldigvis er folks meining nettopp det. ;) Gang på gang bli det skrevet her inne at kilometer på bil har ingenting å sei vist den er vedlikeholdt og gjor masse med. Men markedet kan ikkje følges slavisk spør du meg. Da hadde bilen blitt solgt for 30.000-40.000,på lik linje med skamkjørte og ihjel rusta E39en med ødelagt topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ser den er for salg igjen allerede på facebook :P Har ikke sett om den ligger på finn.

Litt morsomt det er en nabo av mor mi som eier bilen nå, visste det ikke før nå(hu leier ut huset så har ikke vært der på en stund)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 10 months later...

Nå e bilen te salgs igjen, må selgan te fordel for touring pga fått meg stor hund.
Kjempe bil så e blitt tatt vare på i mitt eige også, netopp eu godkjent i 2 nye år.
Legge ut ein skikkelige annonse snart men va innpå bimmers å kikka litt så tenkte eg lika greit å leggan ut her fust.
Km stand e nå 275.000km å går forsatt så en drøm
Det så er blitt bytta i mitt eige er: Hjullager h.fremme, bremeskiver og klosser bak, ytre styrestag venstre side, nettopp tatt hjulstilling, tatt service med oljeskift å filter ca 4000km siden, ny lakkert fremfanger hos proff verksted.

Pris: 75.000kr

Ring/sms for mer info : 45269915. 
Bilen står i Haugesund, avskilter den om 2-3 uker pga har ny bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...