Gå til innhold

Kan noen se litt på denne salgsannonsen? (E36 316)

fish
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen ser grei og velholdt ut. Kilometer kan stemme om det ikke er byttet instrumentpanel, fordi såvidt jeg vet så kommer det en prikk i panelet lik denne om man tukler med kilometerstand på BMW:

http://i26.photobucket.com/albums/c150/ ... /dot-1.jpg

Uansett, anbefaler å dra å se på bilen. Det er jo M43 motoren og den har kjede istedet for reim, det er bra. Ut ifra bildene ser det ut som at toppdekselpakningen svetter nede til venstre. Dette ville jeg sjekket nærmere ut, men det er fort gjort å bytte denne om det skulle være det. Ellers riftet i seter på førersiden er typisk.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lot forøvrig min gå for 26000 + reg. Kunne sikkert fått litt mer om jeg hadde orket å styre på, for responsen var god. Men ville bare bli kvitt den fort. Bilen du linker til bør kunne prutes ned i 30, forutsatt at den er så bra som annonsen tilsier. Er det andre feil bør den prutes enda lenger.

Interiøret i min var bemerkelsesverdig bra. Litt slitasje i stoff såklart, men ingen antydning til huller. Hjelper vel på at det kun har sittet lette, små kvinnerumper der før jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg måtte skifte? Bilen fikk 4 nye fjærer og 4 nye dempere før salg. Ut over det var eneste feilen at airbaglampen hadde begynt å lyse, og at utetempmåleren tullet seg i regnvær. Alt anet teknisk og mekanisk var tipp topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...