Gå til innhold

Magnus's e36 on breyton's

Share

Anbefalte innlegg

Fikk endlig tatt en liten photoshot, har bare fått 2 av bildene som er i samme vinkel menmen. kommer nok mer etter hvert ! Veldig fornøyd med det andre :D

Legger også ved en link til drizzle. ny started side med et formål "stance cars" Lik og følg !
https://www.facebook.com/drizzlestance

post-58604-0-68870500-1401755336_thumb.j

post-58604-0-80370900-1401755427_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe specs på felgene? :)

17x9.0 bak og 17x8.0 forran

Husker ikke ET i farta, men tror det var rundt 18 en plass.

Oh! Såg bilen på BMW CCN i helga :D Fy for en forandring de var fra du fikk bilen til nå :) Digge rattet ditt :D

Hvordan er de å kjøre med de? 

Ja, er nok en god forandring, senka den 20 mm etter treffet åsså :D

Rattet er noe jeg liker mest med bilen haha. ganske så deilig å kjøre med åsså ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å senke min mer framme jeg å, men bilstein coilovers vil ikke lenge ned en de jeg kjøre med nå ;/ 

Jeg og monterte Nardi ratt med et rattnav fra GS og de var sikkerlig dårlig. For det første så var det forsinka 4 - 5mnd så passa ikke "bolt sirkelen" og så va de slarke som bare de i ratte. Så jeg blei forbanna og tok de ut etter en stund og bestilte meg "m5" ratte. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å senke min mer framme jeg å, men bilstein coilovers vil ikke lenge ned en de jeg kjøre med nå ;/ 

Jeg og monterte Nardi ratt med et rattnav fra GS og de var sikkerlig dårlig. For det første så var det forsinka 4 - 5mnd så passa ikke "bolt sirkelen" og så va de slarke som bare de i ratte. Så jeg blei forbanna og tok de ut etter en stund og bestilte meg "m5" ratte. ;p

Fjerna hjelpe fjørene da? 

Kjipe greier, elsker nardi rattet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sideskjørtene på er den jo så og si perfekt. :) oransje blinklys er en fin kontrast på sort bil. Misunnelig på felgene også :P

Jeg prøvde å leite litt etter ting du kan forandre og det eneste jeg kan komme opp med er facelift-grill. Alt er jo egentlig helt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din er perfekt som den er

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takker  [-o< 

Med sideskjørtene på er den jo så og si perfekt. :) oransje blinklys er en fin kontrast på sort bil. Misunnelig på felgene også :P

Jeg prøvde å leite litt etter ting du kan forandre og det eneste jeg kan komme opp med er facelift-grill. Alt er jo egentlig helt riktig.

Ja har tenkt litt på facelift, men ganske så usikker på hva jeg liker best hehe, Men eller takk :D

Denne var nydelig : )

Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...