williamwiers Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Her må det følges! gjorde seg med m-tech og felger, stå på Magnusbg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnusbg Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Fikk endlig tatt en liten photoshot, har bare fått 2 av bildene som er i samme vinkel menmen. kommer nok mer etter hvert ! Veldig fornøyd med det andre Legger også ved en link til drizzle. ny started side med et formål "stance cars" Lik og følg !https://www.facebook.com/drizzlestance -Erik- og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Har du noe specs på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Oh! Såg bilen på BMW CCN i helga Fy for en forandring de var fra du fikk bilen til nå Digge rattet ditt Hvordan er de å kjøre med de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnusbg Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Har du noe specs på felgene? 17x9.0 bak og 17x8.0 forran Husker ikke ET i farta, men tror det var rundt 18 en plass. Oh! Såg bilen på BMW CCN i helga Fy for en forandring de var fra du fikk bilen til nå Digge rattet ditt Hvordan er de å kjøre med de? Ja, er nok en god forandring, senka den 20 mm etter treffet åsså Rattet er noe jeg liker mest med bilen haha. ganske så deilig å kjøre med åsså ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Har lyst til å senke min mer framme jeg å, men bilstein coilovers vil ikke lenge ned en de jeg kjøre med nå ;/ Jeg og monterte Nardi ratt med et rattnav fra GS og de var sikkerlig dårlig. For det første så var det forsinka 4 - 5mnd så passa ikke "bolt sirkelen" og så va de slarke som bare de i ratte. Så jeg blei forbanna og tok de ut etter en stund og bestilte meg "m5" ratte. ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnusbg Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Har lyst til å senke min mer framme jeg å, men bilstein coilovers vil ikke lenge ned en de jeg kjøre med nå ;/ Jeg og monterte Nardi ratt med et rattnav fra GS og de var sikkerlig dårlig. For det første så var det forsinka 4 - 5mnd så passa ikke "bolt sirkelen" og så va de slarke som bare de i ratte. Så jeg blei forbanna og tok de ut etter en stund og bestilte meg "m5" ratte. ;p Fjerna hjelpe fjørene da? Kjipe greier, elsker nardi rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Nei har ikkje fjerna hjelpe fjøra nei ;p Skal montere justerbare top lager uansett så da kommer vell den litt lenger ned Magnusbg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnusbg Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 Fant også et bra bilde på fb etter bmwccn treffet maxiim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnusbg Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 Gi meg litt tips. negativt med bilen. noe jeg må endre osv.Ligger også m-tech sideskjørt i garasjen som snart skal på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Soul Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Gi meg litt tips. negativt med bilen. noe jeg må endre osv. Ligger også m-tech sideskjørt i garasjen som snart skal på Bilen din er perfekt som den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Med sideskjørtene på er den jo så og si perfekt. oransje blinklys er en fin kontrast på sort bil. Misunnelig på felgene også Jeg prøvde å leite litt etter ting du kan forandre og det eneste jeg kan komme opp med er facelift-grill. Alt er jo egentlig helt riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Denne var nydelig : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnusbg Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Bilen din er perfekt som den er Sent from my iPhone using Tapatalk Takker [-o< Med sideskjørtene på er den jo så og si perfekt. oransje blinklys er en fin kontrast på sort bil. Misunnelig på felgene også Jeg prøvde å leite litt etter ting du kan forandre og det eneste jeg kan komme opp med er facelift-grill. Alt er jo egentlig helt riktig. Ja har tenkt litt på facelift, men ganske så usikker på hva jeg liker best hehe, Men eller takk Denne var nydelig : ) Takk maxiim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 http://www.tk.no/billedserier/article7405793.ece?start=151 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå