revosport Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Hei! Jeg har en BMW 1-Serie E-87 2005 modell. Den har ikke Lyspakken med angle eyes eller xenon.. Derfor lurte jeg på om jeg skulle kjøpe et par lys som hadde dette, i hvert fall angel eyes. Jeg lurte da på hva som er den beste måten å finne dette på? Noen som har noen erfaringer med hvor det går ann å få kjøpt noe sånt, Hvilke som er best og slikt? Ville hjulpet meg veldig! Slik ser det ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 www.ebay.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
revosport Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Har sjekka, men er redd for å få noen fra UK som er for de som sitter på høyre side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Isåfall vil det nok stå i annonsen. Depo er vel det mest vanlige her slik jeg har forstått det. Får de på eBay som nevnt, og ellers hos de fleste som selger BMW-deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå